لیست قیمت دستگاه بستنی ساز قیفی

۳۹ بازديد

بستنی ساز

بستنی ساز ژله ای سه فاز شمس

در دستگاه بستنی ساز بستنی ها را می توان از ترکیب کردن شیر و خامه و دیگر ترکیبات مهم برای منجمد نگهداشتن آن استفاده کرد، این ترکیبات را در داخل دستگاه ریخته و خود دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک این مواد را با هم ترکیب کرده، و بستنی ها را تولید می کند. این دسر را به صورت خامه ای که غلیظ می باشد، و منجمد شدن تهیه می کنند، تا بتوانند از آب شدن آن جلوگیری کنند. بستنی ها را می توان در طعم ها (میوه ای، شکلاتی، ستنی، معجون و...) و در رنگ های مختلف تهیه می شوند.

هر آن چه که باید درباره دستگاه بستنی ساز صنعتی بدانید.

بستنی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

از آن جایی که از دستگاه های بستنی ساز در بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، کافی شاپ ها و... کاربرد بسیار زیادی دارند. برای این که بتوانیم این دسر خوش مزه و خوش طعم را تهیه کنیم کافی است، به مقدار کافی و لازم از مواد اولیه ی تهیه ی بستنی را در در داخل دستگاه های بستنی ساز ریخته، تا دستگاه بستنی ساز بتواند بستنی مد نظر شما را درست کند، این دستگاه های صنعتی معمولاً با برق کار می کنند. تا وقتی که موادی که داخل دستگاه ریختیم، به صورت خامه ای و غلیظ تبدیل شود، مراحل مخلوط شدن آن ها ادامه دارد، در غیر این صورت اگر مواد اولیه به خوبی همزده نشود، بافت بستنی نرم و یکدست نخواهد شد، و به صورت کریستال های بزرگ و یخی در خواهد آمد.

یکی از دلایل محبوبیت بیش از حد دستگاه های بستنی ساز صنعتی به این خاطر می باشد، که می تواند بستنی هایی با طعم های متفاوتی را تولید کند، همین مسئله باعث می شود، تا مشتریان زیادی را داشته باشید. در زمان گذشته فقط بستنی ها را در فصل های گرم سال می توانستید تهیه کنید، ولی امروزه بستنی در تمام فصول سال می توان تهیه کرد. از آن جایی که مشتریان علاقه دارند، بستنی هایی با طعم های جدید را بیشتر امتحان کنند، پس آن دسته از افرادی که بتوانند بستنی هایی با طعم های جدیدی درست کنند، می توانند مشتریان ثابت زیادی برای خودشان داشته باشند. ایجاد بستنی با طعم ‎های ترش، شیرین و ملس و با انواع میوه ‎های مختلف می تواند مغازه شما را به یک بیزینس بسیار مفید با سود بسیار بالا تبدیل کند.

بار سفت کن سه فاز شمس

دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

بستنی ساز شمس مدل سناتور

دستگاهی که می تواند بستنی قیفی درست کند، دستگاه بستنی ساز قیفی می باشد، که این دسته از بستنی ها دارای محبوبیت زیادی هستند. این نوع از بستنی ها در مقایسه با بقیه ی بستنی ها دارای کره ی کمتری هستند، و حدود 3 تا 6 درصد کره دارند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت بستنی های قیفی به این خاطر می باشد، که این بستنی ها در مقابل مشتری توسط دستگاه درست می شود.

بستنی ساز شمس

بستنی ساز شمس

یکی از پرفروش ترین دستگاه های بستنی ساز، دستگاه بستنی ساز شمس می باشد. این دستگاه دارای طول عمر بیشتری می باشند، چون در طراحی و تولید این دستگاه صنعتی از قطعات درجه یک استفاده می شود. برای راه اندازی بستنی فروشی ها و آبمیوه فروشی ها و... به دستگاه های بستنی ساز و تاپینگ های بستنی احتیاج داریم. زمانی که از همه ی مواد اولیه برای تهیه بستنی به میزان لازم و کافی را در داخل دستگاه بریزیم، می توان توقع بستنی با بهترین کیفیت را داشت. کارکرد این دستگاه صنعتی با برق می باشد، این دستگاه می تواند با مخلوط کردن مواد با هم یک ترکیب غلیظ و منجمد را تهیه کرده، که دارای بافتی نرم باشد، در غیر این صورت ترکیب بدست آمده، از دستگاه نرم و یکدست می شود، پس در استفاده از مواد اولیه دقت کافی را داشته باشید.

انواع دستگاه بستنی ساز شمس

  1. دستگاه بستنی ساز ایستاده شمس مدل امپراطور

  2. دستگاه بستنی ساز شمس مدل پرستیژ

  3. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سناتور

  4. دستگاه بستنی ساز شمس مدل لاکچری

  5. دستگاه بستنی ساز شمس مدل سوپر سناتور

بستنی ساز نیکنام

بستنی ساز نیکنام

دستگاه های بستنی ساز نیکنام که یکی بهترین دستگاه های بستنی برای تهیه بستنی قیفی می باشد، در مدل های تک فاز و سه فاز را با موتورهای هرمتیک و بیتزر آلمان و TM1600 طراحی و تولید می شوند. موتور به کار برده شده در ساخت این دستگاه صنعتی از دو نوع آلمانی و تایلندی می توان استفاده کرد، که با توجه به سفارش مشتری از یکی از موتورها می توان استفاده کرد.

از آن جایی که این بستنی ساز دارای صفحه ی نمایشگر دیجیتال می باشد، که با استفاده از آن می توان دمای محیط داخل دستگاه را کنترل کرد. این دستگاه بستنی ساز دارای دو کمپرسور می باشد، که از کمپرسور اصلی برای ساختن بستنی و از کمپرسوری که کوچک تر می باشد، برای نگهداری مایع بستنی زمان توزیع و نگهداری دارای مدت زمان 5 دقیقه در زمان شست و شو جهت جلوگیری از خرابی پاروی همزن و شیر خروجی بستنی به کار برده می شوند. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به کم هزینه بودن مصرف برق اشاره کرد.

انواع دستگاه بستنی ساز نیکنام

  1. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز اینورتر دار

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام تک فاز بیتزر

  3. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 1.5 اسب 

  4. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز 2 اسب

  5. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل دلارام سه فاز هرمتیک

  6. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام مدل سه فاز پمپی

  7. دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600 

بستنی ساز رومیزی

بستنی ساز رومیزی

یکی از تجهیزات بسیار کاربردی که وجود آن ها در بستنی فروشی ها، هتل ها، آب میوه فروشی ها، رستوران ها بسیار لازم و ضروری می باشد، دستگاه بستنی ساز رومیزی می باشد. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای ابعاد کوچکی هستند، جا به جایی آن ها بسیار راحت بوده، و دارای ابعاد 62*48*20 سانتی متر می باشند. گنجایش آن ها 6 لیتر بوده، و یک مخزنی دارند، که قابلیت حمل دارند.

شست و شوی این دستگاه بستنی ساز به صورت اتوماتیک و خودکار می باشد، یعنی بعد از این کار با دستگاه تمام شد، فقط کافی داخل ظرف استیل آن آب ریخته، و با اعلام شست و شو در مدت 3 دقیقه می توان تمام بخش های داخلی دستگاه را شست.

انواع دستگاه بستنی ساز رومیزی

  1. بستنی ساز رومیزی براس

  2. دستگاه بستنی ساز قیفی رومیزی B-CREAM برند براس 

  3. دستگاه بستنی ساز رومیزی GTT2 از برند SPM 

  4. دستگاه بستنی سازرومیزی GT1 از برند SPM

  5. دستگاه بستنی ساز رومیزی R&B

  6. دستگاه بستنی ساز رومیزی استاکول 

  7. دستگاه بستنی ساز رومیزی GEl MATIC

بار سفت کن بستنی

بار سفت کن بستنی

دستگاه بار سفت کن بستنی به دلیل این که دارای کپرسور اینورتر می باشد، باعث می شود، عملکرد دستگاه بهینه شود. این دستگاه صنعتی به دلیل این که دارای خروجی های سریع و کند می باشد، توانایی تولید 40 کیلوگرم بستنی در هر ساعت را دارند، و در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شوند.

این دستگاه بستنی ساز را طوری طراحی کرده اند، که در همه ی مناطق کشور با هر نوع شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند، و به خاطر داشتن استحکام بسیار زیاد باعث می شود، که دارای عمر طولانی تر، و دارای عملکرد درست باشند.

انواع دستگاه بار سفت کن بستنی 

  1. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل رویال تک فاز

  2. دستگاه بار سفت کن بستنی شمس مدل سوپر رویال سه فاز

  3. دستگاه بار سفت کن بستنی نیکا

  4. دستگاه بار سفت کن بستنی البرز

بستنی ساز کارپیژل

بستنی ساز کارپیژل

مشخصات فنی بستنی ساز تک فاز کارپیژل
ابعاد                  85*55*151 سانتی متر     
برند CAEPIGEL
برق تک فاز
وزن خالص 273 کیلوگرم
نوع کندانسور هوایی
سیستم کنترلی کنترل برد
توان کمپرسور 1.5 اسب
برق تغذیه 380 ولت

بستنی ساز اوشن پاور 

بستنی ساز اوشن پاور

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز اوشن پاور

جنس بدنه تمام استیل ضد زنگ
کمپرسور آسپرا ایتالیا
تعداد کمپرسور 2 عدد
تعداد قیف 3 قیف
ظرفیت مخزن 15 لیتر
پایه دارد
جنس اهرم ها استیل
تولید برون وقفه 15 قیف به عبارتی 100 گرم پشت سرهم
برق تک فاز
5 سال خدمات پس از فروش دارد

بستنی ساز تسلا 

بستنی ساز تسلا

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز تسلا

ابعاد 163*80*64 سانتی متر
جنس بدنه استیل
تاچ اسکرین ضد آب
گاز R404 , R134
شوینده اتوماتیک     دارد
لیتراژ مخزن 40 لیتر
تعداد مخزن 2
جنس پارو استیل نشکن
ظرفیت تولید 64 لیتر در ساعت
قدرت کمپرسور 3 اسب

قیمت دستگاه بستنی ساز 

قیمت دستگاه بستنی ساز
منبع: https://sardinkala.ir/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

قیمت یخچال مینی بار هتلی

۳۳ بازديد

یخچال هتلی

یخچال هتلی

 

یخچال مینی که همانند سایر یخچال های معمولی هستند و فقط در ابعاد و شکل ظاهری با هم تفاوت هایی دارند.جنس بدنه این یخچال ویترینی معمولا گالوانیزه است، ولی بسته به کارخانه تولید کننده مدل هایی متفاوت از آن ها ساخته می شود، این یخچال بار کوچک در صنایع برودتی ریما سرما به صورت کوچک و رومیزی طراحی شده که مناسب برای فضاهای کوچک مانند شرکت ها یا دفاتر کار، ادارات، مغازه ها و هم چنین برای خانواده هایی که جمعیت کمی دارند، خوابگاه‌ها، هتل ها و مکان های اقامت موقتی است، و هم چنین برای خنک کردن انواع نوشیدنی و غذا از این یخچال صنعتی کم مصرف استفاده می شود.

ویژگی های یخچال کوچک رومیزی

یخچال کوچک

  • دارای روشنایی LED 
  • قابلیت جابه جایی طبقات 
  • درب شیشه ای
  • مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

قیمت این یخچال های کوچک با توجه به موارد ذیل می تواند متفاوت باشد:

  • کارخانه سازنده و برند مورد نظر
  • قیمت محصولات وارداتی
  • مواد اولیه به کار رفته شده
  • سایز و کارایی محصول
  • کشور سازنده

لیست تصاویر یخچال هتلی

  • یخچال مینی 3 فوت

یخچال مینی 3 فوت که کوچک ترین سایز اندازه ی یخچال های هتلی هستند،از دیگر تجهیزات یخچال های برودتی تولید شده در صنایع برودتی ریما سرما است.این یخچال ویترینی در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی موقت بیشترین استفاده را دارند.این یخچال مینی دارای یک طبقه می باشد و معمولاً بیشتر نوشیدنی های کوچک در آن نگه داری می شود، حتی این یخچال ها را می توانیم روی کابینت های آشپزخانه ها و روی میزهای اتاق قرار بدهیم.

ویژگی های یخچال کوچک 

  • دارای ترموستات دیجیتال
  • درب یخچال ویترینی
  • شیشه دو جداره با گاز آرگون
  • دارای نور پردازی LED

 

یخچال مینی بار

مینی یخچال فانتزی

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال مینی 5 فوت

یخچال 5 فوت مینی دارای 3 طبقه می باشد و مناسب برای نگه داری انواع نوشیدنی و میوه ها می باشد، و معمولاً در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی و حتی بیمارستان ها بیشترین استفاده را دارند و چون جنس بدنه آن گالوانیزه است، پس با توجه به سلیقه ای که مشتری دارد می توان استیکرهای مختلفی را روی آن درج کرد.

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال مینی 7 فوت

از پرطرفدارترین یخچال های مینی، یخچال ایستاد مینی 7 فوت می باشد، که تعداد طبقات آن بیشتر از دیگر یخچال های کوچک می باشد، و بیشترین کاربرد را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها دارند، و نبست به یخچال های ایستاده فروشگاهی فضای کمتری را اشغال می کنند، و چون درب آن شیشه ای و سکوریت نشکن می باشد، پس کمترین دما را از دست می دهند. هم چنین مانند یخچال مینی 5 فوت قابلیت درج استیکر را دارند.

 

یخچال کوچک ارزان

قیمت یخچال مینی بار هتلی

مشخصات فنی یخچال مینی 7 فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

نوعی دیگری از یخچال های کوچک وجود دارند، که تحت یخچال ایستکول به فروش می رسند.

یخچال ایستکول

یخچال ایستکول

  • یخچال ایستکول مدل TM-835-80

یخچال هتلی درب شیشه ای

مشخصات فنی یخچال 5 فوت ایستکول مدل TM-835-80

توان اکتیو (میانگین)                            100-110 وات
حجم کل (لیتر) 89
حجم مفید کل (لیتر) 80
نماد کلاس معتدل
وزن ناخالص 25 کیلوگرم
وزن خالص 22 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 800*540*440
  • یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9580 CS

یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9580 CS

مشخصات فنی یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-9580 CS

طبقه آب و هوایی                     4
حجم کل (لیتر) 93
حجم مفید کل (لیتر) 82
توان اکتیو 110
وزن ناخالص 26.5 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 800*540*440
  • یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9515 CS

یخچال شوکیس ایستکول مدل TM-9515 CS

مشخصات فنی یخچال شوکیس 9 فوت ایستکول TM-9515 CS

حجم کل (لیتر) 171
حجم مفید کل (لیتر) 148
وزن ناخالص 44.1 کیلوگرم
ابعاد خارجی (میلی متر) 520*550*1270

یخچال دارویی کوچک

یخچال دارویی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال نوشیدنی کوچک

یخچال فریزر هتلی 

یخچال فریزر هتلی

 

فریزر ایستاده هتلی

فریزر ایستاده هتلی

قیمت یخچال مینی بار هتلی

قیمت یخچال مینی بار هتلی

منبع:
https://rimasarma.ir/product/12/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C

یخچال مینی بار

۴۰ بازديد

یخچال هتلی (یخچال مینی)

یخچال کوچک فانتزی

یخچال هتلی از تجهیزات مهم و ضروری برای محیط های کاری، هتل های بزرگ و کوچک می باشند. یخچال هتلی شیشه ای علاوه بر این که نمای زیبایی داشته، دارای استحکام زیادی می باشند، و هم چنین انرژی بسیار کمی را مصرف می کنند.

یخچال مینی بار هتلی صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده ی انواع یخچال ایستاده در ابعاد و طرح های متفاوت با جنس بدنه گالوانیزه می باشد، که در ادامه به توضیح یخچال های رومیزی هتلی خواهیم پرداخت. یخچال های مینی جزو دستگاه های بسیار کوچک و کاربردی مناسب برای انواع محیط های کاری هستند، چون حجم کمی را اشغال می کنند. فضای داخلی یخچال های مینی بار برای نگهداری انواع مواد غذایی که حجم کمی دارند، مناسب است، هم چنین دارای مصرف انرژی بسیار کم، و نورپردازی LED می باشد که باعث می شود، محصولات داخل یخچال بار کوچک بهتر قابل مشاهده باشند.

خرید اینترنتی یخچال هتلی

یخچال های مینی کوچک در اندازه‌های 3، 5، 7 فوت طراحی و تولید می‌شوند. یخچال مینی دارای طبقات متعددی هستند، که شما می توانید به راحتی محصولات خود را داخل آن نگه داری کنید، و معمولاً برای نگهداری نوشابه، محصولات لبنی و... می توان استفاده کرد. عایق بندی تزریق پلی اورتان باعث جلوگیری از هدر رفت و اتلاف انرژی می شود.

یخچال هتلی بدون برفک

یخچال های هتلی در چه مکان های مورد استفاده قرار می گیرند؟

یخچال ویترینی هتلی در ادارات، هتل‌ها، مهمان سراها، کاروان سراها، مسافرخانه ها، اتاق ها و... مورد استفاده قرار می گیرند، حتی از آن ها می توان برای نگهداری دارو نیز به عنوان یخچال داروخانه استفاده کرد.

ویژگی های یخچال رومیزی

  • دارای روشنایی LED 
  • قابلیت جابه جایی طبقات 
  • درب شیشه ای
  • مگنتی بودن درب ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی

یخچال هتلی چند فوت است؟

  • یخچال هتلی 3 فوت

یخچال هتلی مشکی

یخچال هتلی مینی 3 فوت که جزو کوچکترین نوع یخچال های کوچک هستند، یکی دیگر از تجهیزات تولید شده در صنایع برودتی سردین کالا است، که معمولاً در هتل ها و مسافرخانه های اقامتی موقت بیشترین استفاده را از این یخچال ویترینی دارند. بیشتر نوشیدنی های کوچک در آن ها نگهداری می شوند، چون دارای یک طبقه هستند. برخی از این مدل یخچال ایستاده روی کابینت های آشپزخانه ها و حتی روی میزهای اتاق به عنوان یخچال های رومیزی از آن ها استفاده می شود

مشخصات یخچال مینی 3 فوت
ابعاد 57*46*40 سانتی متر       
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم
درجه تنظیم دما دارد
سیستم روشنایی درون یخچال    دارد
طبقات قابل جابه جایی دارد
برند موتور سابکول
  • یخچال هتلی 5 فوت

فروش یخچال مینی بار 5 فوت

یخچال هتلی 5 فوت دارای 3 طبقه می باشد، و برای خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی ها و میوه ها از آن ها استفاده می شود، و معمولاً در هتل ها و مسافرخانه ها و حتی بیمارستان ها بیشترین استفاده را از این یخچال ایستاده دارند. با توجه به این که جنس بدنه ی آن گالوانیزه می باشد، پس می توانیم استیکرهای و حتی لوگوی مد نظر مشتریان را روی آن ها درج کرد.

یخچال بار کوچک

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5
  • یخچال هتلی 7 فوت

یخچال فریزر هتلی

یکی از کاربردی ترین و پر مصرف ترین نوع یخچال های بار، یخچال ایستاد مینی 7 فوت می باشد، که تعداد دارای تعداد طبقات بیشتری می باشند، و بیشترین استفاده را در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها دارند، و نبست به یخچال های ایستاده فروشگاهی فضای محدودی را اشغال می کنند، و چون درب آن شیشه ای و سکوریت نشکن می باشد، در این صورت کم ترین دما را از دست می دهند. همچنین قابلیت درج استیکر را دارند.

مشخصات فنی یخچال مینی هفت فوت
جنس بدنه           گالوانیزه
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان   
نوع درب مگنتی
نورپردازی LED
ترموستات دیجیتال

یخچال هتلی چه مارکی خوبه؟

  • یخچال کوچک ایستکول 

  • یخچال کوچک امرسان 

  • یخچال کوچک الکترواستیل 

  • یخچال کوچک یورو استار 

  • یخچال کوچک پلار 

  • یخچال کوچک سینجر 

یخچال فریزر هتلی 

یخچال هتلی رنگی

یخچال مینی ایستکول

یخچال مینی ایستکول

یخچال مینی ایستکول به خاطر به کارگیری از نورپردازی LED در محیط داخل یخچال باعث بهتر دیده شدن محصولات داخل یخچال ایستکول هتلی می شود، و معمولاً در ابعاد و اندازه های متفاوت تولید و عرضه می گردند. یخچال های ایستکول باشگاه ها، ادارات، هتل ها، بیمارستان ها، اتاق خواب ها، دفاتر کاری و... مورد استفاده قرار می گیرند. 

انواع یخچال مینی ایستکول

  • یخچال 5 فوت ایستکول

یخچال هتلی ویترینی

مشخصات فنی یخچال 5 فوت ایستکول مدل  TM-835-80
توان اکتیو (میانگین) 100-110 وات
حجم کل (لیتر) 89
حجم مفید کل (لیتر) 80
نماد کلاس معتدل
وزن ناخالص 25 کیلوگرم
وزن خالص 22 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 800*540*44
  • یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول

یخچال هتلی رنگی

مشخصات فنی یخچال شوکیس 5 فوت ایستکول مدل TM-9580 CS
طبقه آب و هوایی 4
حجم کل (لیتر) 93
حجم مفید کل (لیتر) 82
توان اکتیو 110
وزن ناخالص 26.5 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 800*540*440
  • یخچال ایستکول 9 فوت

یخچال ایستکول 9 فوت

مشخصات فنی یخچال شوکیس 9 فوت ایستکول TM-9515 CS
حجم کل (لیتر) 171
حجم مفید کل (لیتر) 148
وزن ناخالص 44.1 کیلوگرم
ابعاد خارجی(میلی متر) 520*550*1270

یخچال داروخانه ای مینی

یخچال داروخانه ای مینی

یخچال نوشیدنی مینی

یخچال مینی نوشابه

فریزر ایستاده هتلی

فریزر ایستاده مینی

قیمت یخچال هتلی

از عوامل تأثیر گذار در قیمت یخچال های مینی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کارخانه سازنده و برند مورد نظر
  • قیمت محصولات وارداتی
  • مواد اولیه به کار رفته شده
  • سایز و کارایی محصول
  • جنس بدنه
  • ابعاد و اندازه
  • کشور سازنده و...
منبع: 
https://sardinkala.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%AA%D9%84%DB%8C

فریزر صندوقی سردین کالا

۳۱ بازديد

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی بستنی

فریزر صندوقی یکی از تجهیزات مهم بسیار کارآمد با مصرف انرژی پایین در صنایع برودتی سردین کالا می باشد، که در چند سال اخیر بیشترین استفاده را دارند. این فریزرها با این که حجم کمی را نسبت به فریزر ایستاده اشغال می کنند، پس برای خانه های کوچک و خانواده های کم جمعیت کاربرد زیادی دارد، ولی حجم بسیار زیادی از محصولات مواد غذایی را در خود جای می دهند. یخچال صندوقی و یا فریزر صندوقی صنعتی در دو نوع خانگی و صنعتی به بازار عرضه می شود، که نسخه های صنعتی آن استفاده ی بیشتری دارد. کوچک ترین سایز این نوع از فریزرها، فریزر 150 لیتری درب شیشه ای می باشد.

فریزر صندوقی فروشگاهی

از کاربردی ترین و پرمصرف ترین نوع فریزرها، فریزر صندوقی فروشگاهی می باشد، که یکی از اقلام های ضروری برای نگهداری مواد غذایی در فروشگاه ها می باشد، و در گنجایش های مختلف برای مصارف خانگی و سوپری طراحی و تولید می شوند. 

خرید فریزر صندوقی

یخچال بستنی دارای ترموستات دیجیتال هستند، که همین امر موجب شده در فروشگاه های زنجیره ای، امکان تجاری، سوپرمارکت و هایپرمارکت ها، بستنی فروشی و کافه ها مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت فریزر صندوقی را با توجه گنجایش، تعداد درب، نوع موتور موارد دیگر قابل تعیین می باشد.

فریزر صندوقی صنعتی

عوامل موثر و مهم در هنگام خرید فریزر صندوقی

فریزر صندوقی گوشت

  • میزان مصرف انرژی

همه ی فریزرها چون همیشه روشن و در حال کار کردن می باشند، انرژی بسیار زیادی را مصرف می کنند. پس خرید یک فریزری که کم ترین مصرف انرژی را داشته باشد، به عنوان فریزر صندوقی کم مصرف شناخته شده اند.

شما می توانید طبق برچسب انرژی ای که فریزرها دارند، را مطالعه کنید، و فریزرهایی که مصرف انرژی A+ دارند، را خریداری کنید.

  • میزان استفاده از فریزر

این مسئله به این برمی گردد، که میزان خرید خانواده ی شما چقدر می باشد، و یا حتی تعداد اعضای خانواده ی شما چقدر است، و عادت های غذایی خانواده ی شما به چه صورتی می باشد.

معمولاً افرادی که شغل آن ها شکار کردن حیوانات می باشد، پس به فضای زیادی برای نگهداری گوشت حیوانات شکار شده ی خود احتیاج دارند، تحت عنوان فریزر صندوقی گوشت مورد استفاده قرار می گیرند. 

فریزر صندوقی خانگی

  • شرایط آب و هوای و دما محیط

تمام فریزرها طوری طراحی شده اند، که بتوانند مواد غذایی ها را در دمای صفر درجه فارنهایت (18- درجه سانتی گراد) نگه داری کنند. اما ممکن است توانایی آن ها برای انجام این کار تحت تاثیر دمای محیط بیرون فریزر قرار بگیرد.

اگر فریزرها را در فضای سربسته و یا حتی داخل خانه نگه داری می کنید، جای نگرانی وجود ندارد، اما اگر در حیاط و یا گاراژ قرار می دهید، که آب و هوا و و دما در آن جا بسیار متغیر است، پس باید از مدل هایی که متناسب با این مکان ها هستند، استفاده شود.

این امکان وجود دارد که فریزرهای معمولی در این شرایط آب و هوایی خیلی زود از کار بی افتند.

  • سازماندهی مواد غذایی

یکی از بهترین مزیت های فریزرهای ایستاده نسبت به فریزرهای صندوقی این است، که مواد غذایی را به خوبی سازمان دهی و در آن جا قرار می گیرند، در این صورت می توانیم مواد غذایی مورد نیازمان را به آسانی و راحتی پیدا کرده، و از آن استفاده کنیم.

هم چنین به دلیل اینکه این فریزرها از قفسه هایی تشکیل شده است، می توانیم موادغذایی های مختلفی را در آن ها نگه داری کنیم. در صورتی که در فریزرهای صندوقی این گونه نیست، باید همه ی مواد غذایی ها را کنار بزنیم، تا بتوانیم محصول مورد نظر خودمان را پیدا کنیم، هم چنین برای استفاده از آن باید خم شوید.

  • سیستم یخ زدای دستی و یا خودکار

زمانی که فریزر شما دچار یخ زدگی شود، کارایی آن به شدت پایین می آید، و در بعضی از مدل های این فریزر باید زمان بسیار زیادی را صرف کنید، تا بتوانید این کار را به صورت دستی انجام دهید.

معمولاً فریزرهایی که این سیستم را به صورت خودکار انجام می دهند، (فریزر بدون برفک) معمولاً قیمت بالاتری داشته، و دارای صدای بیشتری هستند، و در عوض شرایط  بهتر و راحت تری را برای شما فراهم کرده، و کارایی بیشتری را از خودشان نشان می دهند.

  • نمایشگر ترموستات

وجود نمایشگرها باعث می شود، که در فریزرهای صندوقی دمای یخچال را کنترل کرده، و شما را از میزان آن مطلع سازند.

  • تعبیه مکان های خاص

در بعضی از فریزرهای صندوقی قسمتی قرار داده شده است، که دمای آن جا پایین تر از بقیه قسمت های فریزر می باشد، و می توان موادی مانند بستنی ها را در آن جا نگهداری کنیم، چون نمی خواهیم بستنی ها بیش از حد اندازه یخ بزنند، و سفت شوند که دیگر قابل خوردن نباشند. 

بهترین مارک یخچال فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی کوچک

  • فریزر خانگی تک درب 260 لیتر

فریزر صندوقی بدون برفک خانگی

فریزر بدون برفک

مشخصات فنی فریزر خانگی تک درب 260 لیتر

ابعاد  110*61*83 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما 22- درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی، آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی
  • فریزر خانگی دو درب 260 لیتر 

قیمت فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خارجی

مشخصات فنی فریزر خانگی دو درب 260 لیتر
ابعاد                    110*61*83 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش 260 لیتر
دما 22- درجه
قدرت موتور 1.4 اسب 
رنگ بدنه زرشکی، آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر صندوقی هایپری

  • فریزر صندوقی هایپری 300 لیتر

فروش فریزر صندوقی

مشخصات فنی فریزر هایپری 300 لیتر
جنس بدنه                              گالوانیزه                 
جنس درب  شیشه
گنجایش 300 لیتر 
نوع عایق  تزریق فوم
درب کشویی
ترموستات  مکانیکی
  • فریزر صندوقی هایپری 400 لیتر

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه

مشخصات فنی فریزر هایپری 400 لیتر
جنس بدنه                          گالوانیزه               
جنس درب  شیشه
گنجایش 400 لیتر 
نوع عایق  تزریق فوم
درب کشویی
ترموستات  مکانیکی
  • فریزر صندوقی هایپری 500 لیتر

فریزر صندوقی 500 لیتر

فریزر صندوقی هایپری

مشخصات فنی فریزر هایپری 500 لیتر
جنس بدنه              گالوانیزه                
جنس درب  شیشه
گنجایش 500 لیتر 
نوع عایق  تزریق فوم
درب کشویی
ترموستات  مکانیکی
  • فریزر صندوقی هایپری 650 لیتر

فریزر صندوقی هایپری 650 لیتر

مشخصات فنی فریزر هایپری 650 لیتر
جنس بدنه                       گالوانیزه                
جنس درب  شیشه
گنجایش 650 لیتر 
نوع عایق  تزریق فوم
درب کشویی
ترموستات  مکانیکی

فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر صندوقی میهن

فریزر صندوقی میهن

فریزر صندوقی بهتر است یا ایستاده؟

قیمت فریزر صندوقی فروشگاهی

  • ظاهر فریزر

از بزرگترین تفاوت‌ های فریزر ایستاده و فریزر صندوقی در ظاهر این دو فریزر است. در فریزرهای صندوقی یک درب در بالای فریزر وجود دارد، که زمانی که می خواهیم از فریزر استفاده کنیم، حتماً باید آن را بلند کنید. فریزرهای صندوقی از نظر عرضی فضای زیادی اشغال کرده، و مناسب برای مکان هایی هستند، که فضایی بزرگی دارند.

اما فریزرهای ایستاده در مکان هایی که هم فضا و هم ارتفاع استاندارد دارند، مناسب هستند. فریزرهای ایستاده که یک درب از جلو دارند، معمولاً در رنگ‌های سفید یا استیل تولید می‌شوند، و فضای کم تری اشغال می‌کنند.

  • اندازه فریزر

هر دو سبک فریزرها به طور کلی در اندازه‌های 5 تا 25 فوت مکعب تولید می‌شوند، اما در مدل‌های صندوقی و ایستاده، اختلاف ظرفیت وجود دارد. یکی از دلایلی که بیشتر افراد را به خریدن یک فریزر مستقل تشویق می‌کند، کم بودن فضای فریزر یخچال آن هاست.

به همین دلیل مشخصه‌ی اندازه و ظرفیت فریزر اهمیت بسیاری دارد.قبل از اقدام برای خرید فریزر مناسب، باید حجم مواد غذایی و سایز فریزر مورد نیاز خود را بدانید، تا بتوانید فریزری با اندازه مناسب تهیه کنید.

  • سر و صدای فریزر

صدای فریزرها از مهم‌ ترین تفاوت‌های فریزر های ایستاده و صندوقی محسوب می شود. فریزرهای صندوقی که سیستم یخ زدایی دستی هستند، سر و صدای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند. با این حال، اگر فریزر صندوقی یک کمپرسور قدرتمند و پرسرعت داشته باشد، ممکن است، ایجاد سر و صدا کند. هم چنین ممکن است، صدا انبساط و انقباض طبیعی آستر برای شما آزار دهنده باشد.

خاموش و روشن شدن سیستم برفک زدایی خودکار در فریزهای ایستاده سر و صدای زیادی تولید می‌کند. کمپرسور این فریزرها نیز صداهای ناگهانی و بلندی ایجاد می‌کنند. هنگام تصمیم‌ گیری برای خریدن یک فریزر ایستاده، فاکتور پر سر و صدایی را در نظر بگیرید.

  • طول عمر فریزر

فریزرهای صندوقی با سیستم یخ زدایی به خاطر این که اجزای کم تری نسبت به فریزرهای ایستاده دارند، عمر طولانی تری دارند. اما فریزرهای ایستاده همان طور که به خاطر داشتن یخ شکن خودکار اجزای داخلی بیشتر و در نتیجه طول عمر کم تری دارند. فریزرهای صندوقی و ایستاده به طور معمول بین 10 تا 14 سال دوام بیاورند.

فریزر طرح قدیم استیل

فریزر صندوقی استیل

  • فریزر صندوقی طرح قدیم دو درب

فریزر صندوقی فروشگاهی

مشخصات فنی فریزر طرح قدیم دو درب
ابعاد 83*6*150 سانتی متر
جنس بدنه داخلی آلومینیوم
جنس بدنه خارجی گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
درب شیشه ای 
  • فریزر خوابیده چهار درب 

قیمت فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر صندوقی میهن

مشخصات فنی فریزر طرح قدیم چهار درب
ابعاد                   

125*61*83 سانتی متر

جنس بدنه تمام استیل 
درب  مگنتی 
عایق  تزریق فوم
  • فریزر شش درب 

فریزر صندوقی چهار درب

فریزر صندوقی خانگی الکترواستیل

مشخصات فنی فریزر طرح قدیم شش درب
ابعاد                 90*68*185 سانتی متر
جنس  استیل استنلس
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
درب  مگنتی
قدرت موتور       1 اسب بخار
موتور کلترون تایلند

فریزر بستنی

خرید فریزر صندوقی

بهترین مارک فریزر صندوقی

فریزر صندوقی بزرگ

  • فریزر صندوقی الکترواستیل

  • فریزر هیمالیا

  • فریزر صندوقی کینو

  • فریزر یخ نوش

خرید یخچال فریزر صندوقی

خرید یخچال فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی مغازه

قیمت فریزر صندوقی مغازه

قیمت فریزر صندوقی درب شیشه ای

قیمت فریزر صندوقی درب شیشه ای

منبع: https://sardinkala.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک چقدر است؟

۴۲ بازديد

فریزر صندوقی بدون برفک به‌عنوان یکی از مهم‌ ترین تجهیزاتی می‌ باشد، که در هر سوپرمارکتی و یا فروشگاهی به آن نیاز دارید، تا بتوانند با به‌کارگیری از این دستگاه مواد غذایی مختلف مانند گوشت، مرغ، سبزی، بستنی، مواد غذایی نیمه، دارو و... را با حفظ کیفیت نگه دارند.

فریزر صندوقی ریما سرما

یخچال فریزر صندوقی در مکان‌های مختلفی اعم از هایپرمارکت‌ها، سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌ها، هایپراستارها، خانه‌های کم‌جمعیت و... مورد استفاده قرار می‌گیرند، و با توجه به این‌که می‌توانند فضای محدودی را در مقایسه با فریزر ایستاده اشغال کنند، ولی به‌ عوض می‌توانند محصولات مختلفی را در خود به‌خاطر داشتن سبدهای جداگانه نگهداری کنند. فریزر بستنی صنایع برودتی ریما سرما معمولاً در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود، و شما می‌توانید با توجه به مکان مدنظر خود یکی ازفریزر صندوقی فروشگاهها را انتخاب کنید و سفارش دهید.

فریزر صندوقی فروشگاهی ریما سرما در سه مدل مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی (فریزر صندوقی برای منزل)، هایپری و قدیمی طراحی و تولید می‌شوند، و ابعاد فریزر صندوقی با توجه به خانگی بودن و یا فروشگاهی بودن آن‌ها تعیین می‌شود.

جهت آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه این مطلب قصد داریم به توضیح انواع فریزر خوابیده بپردازیم.

فریزر صندوقی بدون برفک خانگی

 

فریزر صندوقی خانگی کوچک برای حفظ تازگی محصولات مختلفی اعم از گوشت، ماهی و میگو، سبزیجات، بستنی و... در خانه‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های کوچک، دفاتر کار و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. فریزر خانگی ریما سرما در دو مدل تک و دو درب در رنگ‌بندی‌های سفید، زرشکی، و آبی تولید می‌شوند. جنس بدنه فریزر کوچک صندوقی از نوع گالوانیزه و برای جلوگیری از هدر رفت بیش از حد انرژی دارای عایق‌ بندی تزریق فوم می‌ باشد. مدل تک‌ درب این یخچال صندوقی دارای 5 سبد مجزا از هم جهت قرارگیری راحت و سریع محصولات و مدل دو درب دارای 6 سبد می‌باشد. قیمت فریزر صندوقی خانگی با توجه به نوع و ابعاد آن تعیین می‌ شود.

فریزر صندوقی قدیمی

فریزر استیل ریما سرما در دو مدل چهار درب و شش‌درب در دو مدل خشک‌ کن و معمولی تولید می‌ شود، و شما می‌ توانید با توجه به نیاز خود جهت نگهداری و فریزر کردن از محصولات مختلفی از قبیل گوشت، مرغ، میگو، بستنی و... یکی از مدل‌ ها را سفارش دهید. جنس بدنه فریزر مرغ و ماهی از نوع استیل استنلس نگیر می‌ باشد. قیمت فریزرهای طرح قدیم با توجه به ابعاد، لیتراژ، نوع موتور، نوع کاربرد آن‌ ها تعیین می‌ شود.

یخچال بستنی

 

یخچال صندوقی فروشگاهی ریما سرما در گنجایش‌ های مختلف 300 لیتر تا 650 لیتر با درب های کشویی محدب و شیشه‌ای از جنس سکوریت نشکن تولید می‌شود، هم‌چنین این نوع از فریزرها قابلیت نصب استیکر مختلف اعم از میهن، دومینو، کاله، پاک و...را  دارند، به همین خاطر ممکن است، اسم یخچال بستنی میهن را شنیده باشید، در اصل این استیکر است، که روی بدنه نصب می‌ شود، وگرنه چنین یخچالی با این نام تولید نمی‌ شود. نورپردازی استفاده‌ شده در یخچال بستنی از نوع LED می‌باشد، تا شما بتوانید راحت محصولات داخل فریزر را ببینید. قیمت یخچال بستنی هم با توجه به ابعاد، لیتراژ، نوع موتور قابل تعیین می‌ باشد.

ممکن است، برای شما این سؤال پیش بیاید که؛ فریزر صندوقی چه‌ مارکی خوبه؟ جهت پاسخ به این سؤال شما باید بگوییم، که برندهای مطرحی در کشور ما وجود دارد، که به‌عنوان بهترین مارک فریزر صندوقی خارجی شناخته می‌شوند. از بهترین مارک‌ها می‌توان به فریزر صندوقی ریما سرما،فریزر صندوقی الکترواستیل، فریزر یخ‌نوش، فریزر هیمالیا و کینو اشاره کرد، هم‌چنین مدتی است که فریزر صندوقی اونیکس وارد بازار شده، و طرفداران زیادی پیدا کرده است.

یخچال بستنی اسکوپی ریما سرما

یکی دیگر از محصولاتی که مجموعه ریما سرما جهت نگهداری از بستنی تولید می‌کند، یخچال بستنی اسکوپی می‌باشد. این یخچال بیشترین کاربرد را در آبمیوه و بستنی‌فروشی ها، کافی‌شاپ‌ها و... دارند. دستگاه بستنی اسکوپی به‌ گونه‌ ای طراحی می‌ شود، تا دمای بستنی را همیشه ثابت نگه دارد. تاپینگ بستنی ریما سرما در دو نوع صنعتی و فانتزی تولید می‌شود، که هر کدام از آن‌ها بسته به ابعاد خود تعداد بنماری مختلفی را در خود جای می‌دهد، شیشه‌ های این محصول از نوع ضدبخار است.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1401/01/28/2696848/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D8%A8%D8%B1%D9%81%DA%A9-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

قیمت فریزر صندوقی

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک ریما سرما با توجه به ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد و... تعیین می‌شود. تمام محصولات این مجموعه دارای گارانتی می‌باشند، و شما می‌ توانید برای خرید فریزر صندوقی به‌صورت اینترنتی اقدام کنید. همچنین اگر قصد خرید فریزر صندوقی دست‌دوم دارید، می‌توانید جهت اطلاع از موجود بودن با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

قیمت فریزر صندوقی مغازه

قیمت یخچال فریزر صندوقی با توجه به نوسانات بازار حدودی می‌باشد. جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

مدل

مشخصات فنی

قیمت

قطعات به‌کار برده‌شده در تولید

فریزر 400 لیتر

  • جنس بدنه گالوانیزه
  • دارای 4 عدد سبد
  • موتور امبراکو برزیلی
  • ترموستات مکانیکی
  • جنس شیشه سکوریت نشکن

8,500,000

  • کمپرسور
  • موتور شامل میل‌لنگ، پیستون، سوپاپ تشکیل شده
  • کندانسور
  • اواپراتور

فریزر 500 لیتر

  • جنس بدنه گالوانیزه
  • عایق‌بندی تزریق فوم
  • دما زیرصفر
  • موتور امبراکو برزیلی
  • قابلیت شست‌وشو

8,900,000

فریزر 600 لیتر

  • جنس بدنه گالوانیزه
  • جنس درب شیشه سکوریت نشکن
  • موتور امبراکو برزیلی
  • بدون برفک
  • قابلیت نصب استیکر دارد.

9,300,000

فریزر صندوقی خانگی

  • تک‌درب و دودرب
  • بدنه تمام‌گالوانیزه
  • درب شیشه‌ای ندارد
  • موتور: سابکول، امبراکو
  • بدون برفک
  • لیتراژ: 260 لیتر

بین 6,900,000 تا 7,200,000

فریزر خوابیده 4درب

  • معمولی و خشک‌کن
  • جنس بدنه تمام‌استیل
  • عایق‌بندی تزریق فوم
  • موتور: کلترون تایلند
  • قابلیت نصب استیکر: ندارد
  • بدون برفک

بین 19,000,000 تا 21,500,000

فریزر شش‌درب معمولی

  • جنس بدنه استیل ضدزنگ
  • عایق‌بندی تزریق فوم
  • درب شیشه‌ای: ندارد
  • درب استیل

20,000,000

فریزر شش‌درب خشک‌کن

  • جنس بدنه: تمام استیل ضدزنگ
  • موتور: کلترون تایلند
  • دمای زیر صفر
  • مخصوص: پروتئین

23,500,000

گرمکن غذا رستورانی

۳۸ بازديد

گرمکن غذا

گرمخانه غذا

گرمکن غذا از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات پخت رستوران و فست فود جهت گرم نگه داشتن غذا در رستوران‌ها، اداره ها، تالارها و سالن های پذیرایی و... مورد استفاده قرار می گیرند. گرمخانه غذا همانند فر بزرگی می باشد، که دارای تایمر می باشد، و می‌تواند غذاهای مختلف را در مدت کوتاه ترین زمان گرم و برای مدت زمان طولانی گرم نگه دارد.
گرمکن غذا صنعتی قابلیت کار کردن با برق یا گاز شهری همراه با سیستم اتوماتیک و معمولی را دارند، و با توجه به سفارش مشتریان قابلیت تولید دومنظوره (برقی و گازی) نیز وجود دارد، و بر اساس گنجایش در انواع مختلف (20، 30، 50، 100، 200 نفره) طراحی و تولید می شوند. جهت بهتر و یکنواخت کردن همه ی غذاها و جهت صرفه جویی مصرف دستگاه دارای سیستم ترموستات دیجیتالی جهت تنیم و کنترل دما می باشد.
در مدل های اتومات دیجیتالی ان ترموستات دیجیتالی جهت تنظیم دمای داخل گرمکن می باشد. در گرمکن گازی دارای سیستم ایمنی ترموکوبل هنگام قطعی گاز در نظر گرفته شده است.

انواع گرمکن غذا

  • گرمکن غذا صنعتی

گرمکن غذا صنعتی

گرمکن غذا صنعتی در ظرفیت های 100 تا 200 نفره طراحی و تولید می شوند، و به عنوان ضروری ترین تجهیزات رستوران ها و فست فود می باشد. به خاطر تعداد زیاد مشتریان و سفارشات آن ها، بیشتر غذاها از قبل آماده می کنند، و در داخل گرمکن غذا قرار می‌ دهند، تا هنگام سرو کاملا گرم باشند.

  • گرمکن غذا رومیزی و کوچک

گرمکن غذای رومیزی

گرمکن غذای رومیزی و کوچک در رستوران ها و اداره ها برای قرار دادن نان و غذا با ظرفیت 10 تا 20 غذا کاربرد دارند. جنس بدنه ی این دستگاه از نوع تمام استیل همراه با سینی آب برای جلوگیری از ریخته شدن آب اضافی به وجود آمده از رطوبت داخل گرمخانه صنعتی مناسب می باشد. 

  • گرمکن غذای رستورانی

ظرفیت گرمکن غذای رستورانی با توجه به تعداد مشتریان تعیین می شود، و قابلیت نگهداری غذا 100 نفر تا 200 نفر را دارند.  

  • گرمکن غذا پرسنلی و اداری

گرمکن غذا پرسنلی و اداری

انواع گرمکن غذا صنعتی  

  • گرمگن غذا 10 نفره 

گرمکن غذا 10 نفره

مشخصات فنی گرمگن غذا 10 نفره 
ابعاد 450*40*540 میلی متر
ظرفیت 10
سوخت مصرفی گاز شهری، گاز کپسول
قدرت گرمایش 1000 وات
برق مصرفی تک فاز
جنس بدنه استیل
ضخامت ورق بدنه 0.8 میلی متر
جنس ورق داخل گالوانیزه
ضخامت ورق داخل 1 میلی متر
عایق دارد
نوع عایق پشم شیشه
قابلیت کنترل دما دارد
پنل دیجیتال دارد
شمعک دارد
چرخ ندارد
  • گرمگن غذا 20 نفره

گرمکن غذا 20 نفره

مشخصات فنی گرمگن غذا 20 نفره 
ابعاد 500*600*700 میلی متر
ظرفیت 20
سوخت مصرفی گاز شهری، گاز کپسول
جنس بدنه استیل
ضخامت ورق بدنه 0.8 میلی متر
جنس ورق داخل گالوانیزه
ضخامت ورق داخل 1 میلی متر
وزن 28 کیلوگرم
عایق دارد
نوع عایق پشم شیشه
قابلیت کنترل دما دارد
شمعک دارد
چرخ دارد
  • گرمگن غذا 30 نفره 

گرمکن غذا 30 نفره

مشخصات فنی گرمگن غذا 30 نفره 
ابعاد 800*900*1900 میلی متر
ظرفیت 100
سوخت مصرفی گاز شهری، برق
قدرت گرمایش 9000 وات
جنس بدنه استیل
ضخامت ورق بدنه 1 میلی متر
جنس ورق داخل گالوانیزه
ضخامت ورق داخل 1 میلی متر
وزن 100 کیلو گرم
عایق دارد
نوع عایق پشم سنگ
قابلیت کنترل دما دارد
شمعک دارد
چرخ دارد
  • گرمگن غذا 50 نفره

گرمگن غذا 50 نفره

مشخصات فنی گرمگن غذا 50 نفره 
مدل

GKG33

ابعاد

500*600*700 میلی متر

ظرفیت

20

سوخت مصرفی

برق

قدرت گرمایش

1500 وات

برق مصرفی

تک فاز

جنس بدنه

استیل

ضخامت ورق بدنه

0.8 میلی متر

جنس ورق داخل

گالوانیزه

ضخامت ورق داخل

1 میلی متر

وزن

25 کیلو گرم

فرکانس

50 هرتز

عایق

دارد

نوع عایق

پشم سنگ

قابلیت کنترل دما

دارد

  • گرمگن غذا 100 نفره 

گرمکن غذا 100 نفره

مشخصات فنی گرمگن غذا 100 نفره 
ابعاد 650*600*1800 میلی متر
ظرفیت 100
سوخت مصرفی برق
قدرت گرمایش 3000 وات
برق مصرفی تک فاز
جنس بدنه استیل
وزن 100 کیلو گرم
فرکانس 50 هرتز
ضخامت ورق بدنه 1 میلی متر
جنس ورق داخل گالوانیزه
ضخامت ورق داخل 1 میلی متر
عایق دارد
نوع عایق پشم سنگ
قابلیت کنترل دما دارد
پنل دیجیتال دارد
فن دارد
چرخ دارد

کاربرد گرمخانه غذا

دستگاه گرم کن (گرمخانه غذا) برای انواع دستگاه بخار پز، انواع دستگاه شوتینگ سیب زمینی، برگر و... استفاده می‌شود. با به کارگیری از این دستگاه می‌توان انواع غذای آماده شده، را مدت زمان طولانی تر گرم نگه دارید، و سفارش مشتریان را خیلی زود آماده کنید. از این دستگاه در رستوران‌ها، هتل‌ها، دفاتر کار و اداره ها و در هر مکانی که تعداد زیادی غذا تهیه می‌شود، و احتیاج به گرم ماندن دارد، بسیار کاربردی می باشد.

گرمکن غذا صنعتی گازی

گرمکن غذا صنعتی گازی

گرمکن غذا برقی صنعتی

گرمکن غذا برقی صنعتی

گرمکن سمبوسه و پیراشکی

گرمکن سمبوسه و پیراشکی

مشخصات فنی گرمکن رومیزی سمبوسه و پیراشکی

مدل دستگاه رومیزی
کلید روشن و خاموش دارد
قابلیت ساخت به صورت طبقه دار یا بدون طبقه دارد
قابلیت ساخت یک و دو و سه سینی دارد
جنس بدنه استیل، گالوانیزه
اتصال به برق شهری دارد

گرمخانه ویترینی ایستاده

گرمخانه ویترینی ایستاده

مشخصات فنی گرمخانه ویترینی ایستاده

جنس بدنه استیل 304
جنس طبقات استیل
اسکلت دستگاه قوطی فولادی
برق مصرفی تک فاز
درب مگنتی
المنت 1500 وات
چرخ جهت جا به جایی دارد
ترموستات جهت تنظیم دما دارد

گرمکن سیب زمینی آمریکایی

گرمکن سیب زمینی آمریکایی

مشخصات فنی شوتینگ طرح آمریکایی
مدل SHA1
طول                   70
عرض 62
ارتفاع 60
جنس دستگاه استیل
المنت دارد
تعداد المنت 2 عدد
جنس المنت سرامیک 650 وات
مصرف برق w1300

گرمکن سیب زمینی 2 طبقه

گرمکن سیب زمینی 2 طبقه

مشخصات فنی گرمکن سیب زمینی 2 طبقه
طول 76 سانتی متر
عرض 62 سانتی متر
ارتفاع 91 سانتی متر
جنس دستگاه استیل
تعداد المنت 4 عدد
جنس المنت سرامیکی 650 وات
مصرف برق 2600 وات

گرمکن سیب زمینی رومیزی

گرمکن سیب زمینی رومیزی

مشخصات فنی گرمکن سیب زمینی رومیزی

طول                           40 سانتی متر
عرض 63 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس دستگاه استیل
المنت دارد
جنس المنت سرامیکی 650 وات
مصرف برق 650 وات

دستگاه بخار پز و سوپر هیت

دستگاه بخار پز و سوپر هیت

مشخصات فنی دستگاه بخار پز و سوپر هیت

ظرفیت بن ماری

10 عدد

عمق بن ماری

20 cm

چرخ

دارد

تعداد شیر تخلیه مخزن

2 عدد

مخزن ایزوله

دارد

دستگیره قابل کنترل

دارد

واشر سیلیکونی بهداشتی

آب بندی کامل محفظه و بالا بردن تراکم بخار در محفظه پخت

سیستم شناور

دارد

عملکرد سیستم شناور

کنترل میزان آب مخزن

میزان فضای اشغالی

یک متر مربع

ظرفیت پخت

3 دیگ پخت سنتی

قابلیت استفاده چندین مرتبه در یک شیفت کاری

دارد

گیج نشان دادنده دما

دارد

نوع سوخت

ۤبرقی

ارتفاع

195 سانتی

طول

85 سانتی

عرض

74 سانتی 

قیمت گرمکن غذا

قیمت گرمکن غذا

در تعیین قیمت گرمکن غذا فاکتورهای مهمی از قبیل جنس بدنه، قطعات و مواد اولیه استفاده شده در تولید، ظرفیت دستگاه، انرژی مصرفی و... تأثیر گذار می باشند.

سوالات متداول هنگام خرید گرمکن غذا

  • جنس ظروفی که جهت گرم شدن در دستگاه گرمکن غذا قرار می گیرد، به چه صورتی می باشد؟

ظروف فلزی و آلومینیومی رستورانی در ابعاد مختلف قابل می باشند. ظروف پلاستیکی ضخیم هم در مدت زمان کوتاه در این دستگاه قابل گرم شدن می باشد.

  • نوع برق مصرفی دستگاه گرمکن غذا چگونه می باشد؟

برقی یا گازی، که با توجه به نیاز مشتریان انتخاب می‌شود، و در برخی از موارد هم به صورت دومنظوره طراحی و تولید می شوند. 

  • دستگاه‌ های گرمکن غذا گنجایش قرار دادن چه تعداد ظرف غذا را دارند؟ 

دارای ظرفیت مختلف 20 تا 300 عدد غذا می باشند.
منبع: https://sardinkala.ir/category/%DA%AF%D8%B1%D9%85%DA%A9%D9%86-%D8%BA%D8%B0%D8%A7

قیمت یخچال نیسان

۲۷ بازديد

سردخانه نیسان جهت حمل و جابه جایی انواع مواد غذایی، بستنی، لبنیات، گوشت و مواد پروتئینی و... از انبار تا مراکز فروش مورد استفاده قرار می گیرند.

متریال های به کار گرفته شده، در این سردخانه از بهترین و با کیفیت ترین مواد می باشد، به همین خاطر دارای اتاقی با استحکام می باشند. جنس بدنه ی داخلی و خارجی یخچال نیسان با پالت هایی از ورق رنگ شده می باشد، که رنگ رویه ی آن به صورت کوره ای و ضخامت 25 میکرون می باشند.

عایق بندی سردخانه ماشین از نوع عایق تزریق فوم عایق بندی می باشد، تا از هدر رفتن بیش از حد جلوگیری کند.

کف این سردخانه نیز از نوع آلومینیوم ریلی پوشیده می باشد، و دیواره های جانبی آن دارای ضخامت 6 تا 12 سانتی متری است. شاسی ای که بر روی این سردخانه ماشین قرار داده شده است، از مخصوص فولاد می باشد، و در نهایت دو درب ایزوله با دو عدد قفل مدل کتابی و لولای استیل استنلس به همراه دو عدد نگهدارنده درب مقاومت این دستگاه را بالا برده است.

سردخانه نیسان بالای صفر 

سردخانه ماشین بالای صفر

سردخانه نیسان زیر صفر

سردخانه نیسان زیر صفر

مشخصات فنی یخچال نیسان

مشخصات فنی یخچال نیسان

سیستم روشنایی  دارد
ابعاد بیرونی یخچال 
  • طول: 2/35 متر
  • عرض: 170 متر 
  • ارتفاع: 170 متر
جنس شاسی فولادی
جنس بدنه پالت های رنگ شده 
قفل دارد
دریچه هوا در صورت درخواست مشتری 
قلاب گوشت در صورت در خواست مشتری
عایق بندی  تزیق فوم پلی اورتان 
آب بندی  دو مرحله ای
کف ریل 

آلومینیوم آلیاژ ۶۰_۶۳

لیست قیمت فریزر ایستاده 60، 70، 90، 120 و 150 سانتی

۴۷ بازديد

فریزر ایستاده صنعتی 

فریزر ایستاده

صنایع برودتی ریما سرما تولید کننده ی تجهیزات سرمایشی مختلف از جمله فریزر صنعتی و فریزر ایستاده می باشد، که از فریزرهای ایستاده فروشگاهی جهت نگهداری طولانی مدت با توجه به نقطه ی انجماد مواد غذایی های مختلف اعم از انواع بستنی، گوشت و مرغ، سبزیجات، حبوبات پخته شده، موادغذایی منجمد در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها، رستوران ها، فست فود ها و... مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از فریزر ایستاده رستوران می توانید دمای حرارت موادغذایی های مختلف فوراً از بین می برند، و با تنظیم دمای مناسب و کنترل آن از فاسد شدن و آسیب دیدن آن ها جلوگیری می کند. فریزر ایستاده در دو نوع فریزر پروتئینی و فریزر بستنی قابل ساخت می باشد.

فریزر ایستاده سه درب

انواع فریزر ایستاده بدون برفک 

 

فریزر ایستاده تک درب
فریزر ایستاده دو درب
فریزر ایستاده سه درب
فریزر ایستاده چهار درب
فریزر ایستاده شش درب

فریزر ایستاده تک درب 

  • فریزر تک درب 60 سانتی

فریزر ایستاده خانگی

  • فریزر تک درب 65 سانتی

فریزر ایستاده تک درب

فریزر ایستاده ویترینی

فریزر ایستاده تک درب که در ابعاد (60، 65، 70 سانتی) تولید می شوند، که جهت نگهداری محصولاتی که منجمد شوند، در دمای زیر صفر باید نگهداری شوند، تا خراب نشوند، محصولاتی مانند انواع مواد غذایی، پروتئینی و بستنی ها در مکان هایی مانند کافی شاپ ها، فودکوردها و‌ آشپزخانه های کوچک، باشگاه ها، دکه ها، کیوسک های مطبوعات کاربرد مورد استفاده قرار می گیرند. عایق بندی به کار گرفته شده، در بدنه ی این نوع از فریزرهای صنعتی بدون برفک می باشند. درب های فریزر به صورت مگنت از نوع سفید یخچالی، زیر کار دارای چرخ ژله ای بی صدا و‌ مقاوم‌ می باشد. موتور از نوع سکاپ دانفوس، ترموستات دیجیتال می باشد.

مشخصات فنی فریزر ایستاده تک درب

ابعاد

70*65*60 سانتی متر 

میزان دمای برودت(سانتی گراد)

14- الی 25-

پایه تنظیم کننده ارتفاع

دارد

نوع ورق داخلی

ورق پلاستیکی ABS

سیستم روشنایی

چراغ LED ترانس آلومینیومی 12 ولت

برق مصرفی

220 ولت 50 هرتز

نوع گاز مبرد

R134

نوع ترموستات

دیجیتالی

فریزر ایستاده دو درب

  • فریزر دو درب 60 سانتی

قیمت فریزر ایستاده دو درب

  • فریزر دو درب 70 سانتی

فریزر ایستاده فروشگاهی

  • فریزر دو درب 120 سانتی

فریزر ایستاده لبنیاتی

فریزر ایستاده دو درب صنایع برودتی ریما سرما یکی از تجهیزات بسیار کاربردی در سوپرمارکت ها، آشپزخانه های تجاری، رستوران ها می باشد.

  • به کارگیری نورپردازی LED  
  • درب سه جداره و گرم شده برای بهبود عایق در حالی که مانع از ایجاد تراکم می شود.
  • درب بسته شدن اتوماتیک برای سهولت استفاده و برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی
  • درب قفل شونده برای امنیت بیشتری 
  • کنترل دما دیجیتال
  • فناوری بدون یخ زدگی، نیازی به از بین بردن تجمع یخ زده در فریزر ندارد.
  • اتصال آسان و جدا کردن جعبه سبک امکان تبلیغات اضافی را فراهم می کند.
  • سیستم قفسه کاملاً قابل تنظیم قابلیت انعطاف پذیری برای ذخیره سازی محتویات مختلف 
  • محفظه کمپرسور برای نگه داری سریع و آسان در صورت لزوم به راحتی از جلو خارج می شود.
  • مبرد سازگار با محیط زیست R290a

مشخصات فنی فریزر ایستاده دو درب 

ابعاد

120*70*60 سانتی متر 

جنس بدنه خارجی    

گالوانیزه

بدنه داخلی

ABS

نوع ترموستات

‌ دیجیتال

دمای داخلی

بالای صفر و زیر صفر

فریزر ایستاده سه درب دو متری

فریزر ایستاده سه درب

 

فریزر ایستاده سه درب نوفراست

فریزر ایستاده پروتئینی

فریزرهای ایستاده درب فن دار به عنوان پرمصرف ترین نوع فریزر ایستاده می باشند، که حجم انبوهی از محصولاتی که بسته بندی شده، و منجمد هستند، در این فریزر صنعتی نگه داری می شوند، تا از فاسد شدن و خراب شدن آن ها جلوگیری کنیم. به خاطر داشتن درب هایی که به صورت تمام شیشه هستند. ورق های به کار گرفته شده در بدنه ی این نوع از فریزرها می توان با توجه به سفارش مشتری از نوع استیل یا گالوانیزه باشد، و به دلیل استفاده از شیشه های نشکن سکوریت می توانید محصولات داخل یخچال را به خوبی مشاهده کنید، و قبل از باز کردن درب آن محصول مد نظر را انتخاب کرده باشید، تا با این کار بتوانید از هدر رفتن بیش از حد انرژی جلوگیری کینم.

مشخصات فنی فریزر ایستاده سه درب

ابعاد

 یک و نیم و دو متر  

جنس بدنه

گالوانیزه

درجه انرژِی      

A

ترموستات 

دیجیتال

موتور 

کلترون

 قدرت

1 اسب

فریزر ایستاده چهار درب

قیمت فریزر ایستاده الکترواستیل

فریزر ایستاده چهار درب یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در فروشگاه ها، هایپرمارکت ها و فروشگاه های پروتئینی محسوب می شوند، و به دلیل ابعاد و تعداد طبقات زیاد در مقایسه با نوع دیگر فریزر ایستاده می توانیم حجم زیادی از محصولات منجمد مختلف اعم از مواد فست فود، کره، مرغ بسته بندی شده را در آن نگه داری کنیم.این نوع از فریزرهای صنعتی قابلیت درج لوگوی دلخواه به سفارش مشتری را دارا می باشند.

مشخصات فنی فریزر ایستاده چهار درب

ابعاد 105*105*79 سانتی متر
بدنه خارجی استیل ضد زنگ در رنگ های مختلف 
بدنه داخلی استیل ضد زنگ
درب شیشه ای سکوریت ضد بخار
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
لوگو CNC دارد (به سفارش مشتری)
درجه مصرف انرژی گرید A

فریزر ایستاده شش درب

فریزر ایستاده دست دوم

فریزرهای ایستاده شش درب در عرض 200 سانتی تولید می شوند، و بیشترین کاربرد را در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و شیرینی فروشی ها دارند، و برای نگهداری بستنی و مرغ، انواع پروتئین ها مورد استفاده قرار می گیرند. به خاطر استفاده از نورپردازی LED در فریزر ایستاده باعث می شود، تا محصولات داخل فریزر به خوبی در معرض دید مشتریان قرار می گیرند، تا به راحتی حق انتخاب داشته باشند. جنس شیشه های به کار گرفته شده، در تولید این نوع از فریزرهای صنعتی از نوع سکوریت می باشد، و این نوع از شیشه ها شکستگی شیشه ها را به کم ترین میزان خود می رساند.

مشخصات فنی فریزر ایستاده شش درب

ابعاد 240*200*75 سانتی متر  
جنس بدنه گالوانیزه
درجه انرژِی A
ترموستات  دیجیتال
موتور  کلترون
قدرت 1 اسب

فریزر ایستاده بستنی

فریزر ایستاده بستنی

فریزر ایستاده استیل

فریزر ایستاده استیل

قیمت فریزر ایستاده کینو

قیمت فریزر ایستاده کینو

قیمت فریزر ایستاده صنعتی

فریزر ایستاده قیمت
منبع: https://rimasarma.ir/tag/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

یخچال ایستاده ویترینی

۳۶ بازديد

یخچال ایستاده

یخچال ایستاده لوکس

شیشه های یخچال ایستاده، دوجداره هستند، و همین موضوع باعث می شود، که کم ترین انرژی را از دست بدهند، و از عبور و مرور سرما نیز جلوگیری می‌کند. موتور به کار رفته در این یخچال ایستاده پشت بسته، از نوع دانفوس می باشد، که یک موتور بسیار پرقدرت برای ایجاد سرمای مناسب درون یخچال می شود. مواد غذایی بسیار زیادی را در طبقات این یخچال ها می توانند قرار بدهند. تعداد طبقات یخچال ایستاده شیشه ای متغیر است، و با توجه به سفارش مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می‌شوند، و در مکان هایی که فضای محدود مثل فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده

تفاوت یخچال ایستاده صنعتی و یخچال فریزر صنعتی چیست؟

یخچال ایستاده تکی

یخچال ایستاده مغازه، یخچال هایی هستند که به صورت ایستاده طراحی و تولید می‌شوند، و فقط دارای یک موتور هستند، در صورتی که یخچال فریزرهای صنعتی همان طور که از نام آن ها مشخص است، دو کاره هستند، که یکی یخچال و دیگری فریزر است. به خاطر همین مسئله دو موتوره هستند. یک موتور سرمای لازم را برای یخچال فراهم می کند، و موتور دیگر برای ایجاد سرمای مناسب برای فریزر است. یخچال فروشگاهی هم می توانند دو موتوره باشد، ولی دو موتوره بودن از ویژگی های اصلی فریزر صنعتی می باشد. یخچال صنعتی قیمت متفاوتی نسبت به یخچال فریزر صنعتی دارد، اما این دو در استفاده از موتور کیفیت بدنه و مواد به کار رفته در تولید خود تفاوت زیادی با یک دیگر ندارند. 

یخچال ایستاده فروشگاه

مشخصات فنی کلی یخچال ایستاده 
ابعاد بستگی به تعداد درب 
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق  تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد

انواع یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده شیشه ای

یخچال های ایستاده در انواع مختلف تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند. هر کدام از یخچال های ایستاده با توجه به کاربردی که در هر صنفی دارند، مشخصات آن ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال یخچال قصابی کیفیت و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر یخچال های ایستاده دارد، و این مسئله به خاطر این است، که در بعضی از این یخچال های صنعتی آویز لاشه نصب شده، که جنس بدنه ی آن استیل 304 می باشد، و همین موضوع باعث می شود که کاملاً ضد زنگ باشد، و طبقات آن قابلیت شست و شو داشته باشد. یخچال ویترینی ایستاده به چند نوع موتور بالا، موتور پایین و انباردار تقسیم می شوند.

ابعاد یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده شرکتی

یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف (60، 70، 120، 200 متری) و مدل های مختلف (تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب) طراحی و تولید شده، و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارند.

یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده عرض کم

یخچال ایستاده عرض کم

  • یخچال 60 سانتی

یخچال ایستاده ویترینی

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی
قدرت کمپرسور 1/4 HP
ابعاد یخچال  215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان  
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی       دارد
  • یخچال ایستاده تکی (70 سانتی)

یخچال ایستاده پشت بسته

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی
ابعاد 200*70*70 سانتی متر
جنس بدنه استیل ضد زنگ
عایق فوم پولی بورتان
توان مصرف 180 وات
ولتاژ 220 ولت و 50 هرتز
رنگ بدنه الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور     1/4 
  • یخچال تک درب 90 سانتی

یخچال ایستاده با طرح پپسی و کوکاکولا

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 90 سانتی
ابعاد 90*90*200 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
َشیشه دو جداره
قدرت کمپرسور 1/3 hp
نورپردازی  LED
تاج دارد

یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال دو درب 70 سانتی

یخچال ایستاده نوشیدنی

یخچال ایستاده دو درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 70 سانتی
ابعاد  70*70*200 سانتی متر
عایق بندی   تزریق فوم
تعداد طبقات 5 طبقه
طبقات قابل جابجایی    دارد
تاج دارد
نور پردازی LED
قدرت موتور  1/4
  • یخچال دو درب 1.5 متری

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 1.5 متری
ابعاد 200*75*150 سانتی متر
جنس بدنه  استیل نگیر
تعداد درب 2
نوع عایق بندی           تزریق فوم
دمای داخلی بالای صفر
جنس طبقات شیشه ای نشکن
نوع ترموستات  دیجیتال
تاج دارد

یخچال ایستاده سه درب 

  • یخچال سه درب ویترینی دو طرف نما

یخچال ایستاده مغازه

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب ویترینی
ابعاد 200٭200٭79 سانتی متر
بدنه داخلی             استیل 
بدنه بیرونی استیل براق
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی

یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال چهار درب یک و نیم متری یک طرف نما

یخچال ایستاده چهار در

مشخصات فنی یخچال ایستاده چهار درب یک و نیم متری یک طرف نما
ابعاد 150*200*75 سانتی متر
جنس بدنه  ورق رنگی
عایق تزریق فوم
نورپردازی         LED
پایه چرخدار

یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال شش درب 2 متری پشت بسته

یخچال ایستاده شش درب

مشخصات فنی یخچال شش درب 2 متری پشت بسته
ابعاد

200*220*75 سانتی متر

جنس بدنه

گالوانیزه رنگی، شیشه دو جداره وکیوم

قدرت کمپرسور

3/4 اسب بخار

نوع عایق

پلی یورتان تزریقی

میزان دمای برودت

5+ تا 7+ درجه سانتی گراد

ولتاژ موتور

220 ولت

یخچال ایستاده بستنی 

یخچال ایستاده بستنی

یخچال ایستاده با طرح پپسی و کوکاکولا

یخچال ایستاده با طرح پپسی و کوکاکولا

یخچال مینی (یخچال ایستاده کوچک)

مشخصات فنی یخچال مینی 5 فوت
جنس بدنه        گالوانیزه              
روشنایی LED
عایق بندی  تزریق 
قدرت موتور 1/5

یخچال ایستاده کینو

یخچال ایستاده کینو

مشخصات فنی یخچال ایستاده 50 سانتی کینو KR500 WL 
ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
گنجایش با قوطی 300 میلی لیتری 550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز مبرد R134a
جنس بدنه خارجی ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت                    27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
جنس درب آلومینیوم سنگین
تعداد طبقات/ظروف 5
مشخصات سفارشی به درخواست مشتری شیشه رفلکس دار دودی، طبقات از جنس کروم نیکل، وان داخل مشکی
سایر مشخصات فنی کندانسور و اواپراتور دارای فن، طبقات قابل تنظیم، ترموستات دیجیتال، دستگیره درب مخفی، کلیدفن داخل، بدون برفک
سیستم روشنایی LED داخل کابین
نوع ترموستات دیجیتال
وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg) 20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری، انتخاب رنگ فرم درب (قرمز / نقره ای)،سیستم Save Energy، جهت مصارف غیر تبلیغاتی

یخچال ایستاده سوپرمارکت

یخچال ایستاده سوپرمارکت

مشخصات فنی یخچال ایستاده سوپرمارکتی


ابعاد

 

60 سانتی 215*60*60 CM
70 سانتی 215*70*70 CM
 120 سانتی  215*120*120 CM
1/5 متری CM200*150*75
2 متری CM200*200*75
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
استیل ضد زنگ
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی        دارد
کمپرسور پرقدرت وکم مصرف
میزان برودت +5 تا +7 درجه ی سانتی گراد

یخچال نوشابه

یخچال نوشابه

مشخصات فنی یخچال ایستاده نوشیدنی


ابعاد
60 سانتی       215*60*60 CM     
70 سانتی 215*70*70 CM
120 سانتی 215*120*90 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
موتور دانفوس
رده مصرف انرژی A

یخچال کبابی

قیمت یخچال کبابی

مشخصات فنی یخچال ایستاده کبابی
درب شیشه سکوریت
دامنه دما 33 تا 40 درجه فانهایت
مبرد R290 (ایمن برای محیط زیست)
روشنایی LED داخلی
مصرف برق 115 ولت
قدرت موتور 3/4 اسب بخار
برند کمپرسور امبراکو
جنس طبقات شیشه نشکن

یخچال مغازه

یخچال سوپرمارکت و مغازه

یخچال گوشت 

یخچال ایستاده گوشت

یخچال لبنیاتی

قیمت یخچال ماست بندی

مشخصات فنی یخچال لبنیاتی
ابعاد سفارشی 
جنس بدنه استیل 
عایق تزریق فوم
تاج ندارد
تعداد درب 2 درب کشویی
قدرت کمپرسور 1/2 
بنماری دارد
جنس شیشه  سکوریت نشکن

یخچال قصابی

یخچال قصابی لاشه آویز دار

مشخصات فنی یخچال قصابی
ابعاد 2 متر در 2 متر
جنس بدنه خارجی و داخلی  استیل ضد زنگ
نوع عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
آویز لاشه دارد
جنس طبقات استیل و شیشه ای
جنس تاج  استیل
قدرت موتور 1.5 اسب
دمای داخلی بالای صفر
نوع دما قابل تنظیم
روشنایی LED دارد
نوع شیشه سکوریت و ضدبخار

یخچال قنادی

قیمت یخچال قنادی مکعبی

مشخصات یخچال قنادی ویترینی مکعبی

جنس بدنه استیل
رنگ بدنه نقره ای، طلایی، دودی
نوع شیشه خم، تخت
جنس شیشه سکوریت نشکن
تعداد طبقات سه طبقه، به سفارش مشتری
جنس طبقات شیشه ای
پایه چرخدار جهت جا به جایی دارد
قدرت کمپرسور 3.4

یخچال پروتئینی

قیمت یخچال مغازه پروتئینی دیجی کالا

مشخصات فنی یخچال پروتئینی 
ابعاد 150*150*80 سانتی متر 
جنس بدنه استیل استنلس 
جنس شیشه سکوریت نشکن 
عایق تزریق فوم 
نورپردازی LED
قدرت کمپرسور 3/4

یخچال کافه

یخچال کافه

قیمت یخچال ایستاده 

یخچال ایستاده رستورانی

در تعیین قیمت یخچال های ایستاده عوامل مختلفی اعم از تعداد درب ها، جنس بدنه، نوع موتور، تاج دار یا بدون تاج دار بودن آن ها، جنس شیشه ها و نوع عایق بندی، در صورتی که اطلاعات و تخصص کافی و لازم را در انتخاب و خرید یخچال ایستاده، یخچال ایستاده رستورانی، یخچال ایستاده شرکتی و... ندارید، با کارشناسان صنایع برودتی ریما سرما تماس حاصل نمایید.

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

یخچال ایستاده زیر صفر

یخچال ایستاده زیر صفر
منبع:
https://rimasarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

تاپینگ بستنی (یخچال بستنی اسکوپی)

۳۱ بازديد

تاپینگ بستنی چیست؟

یخچال بستنی اسکوپی

تاپینگ فالوده بستنی

تاپینگ بستنی که نوعی فریزر تاپینگ محسوب می شود، در دو نوع صنعتی و فانتزی تولید می‌شوند. از تاپینگ های بستنی برای نگهداشتن بستنی ها، ترشیجات و میوه ها استفاده می شود. تاپینگ فالوده بستنی جلوه ی زیبایی به ویترین فروشگاه ها می دهد. صنایع برودتی سردین کالا تولید کننده انواع تاپینگ های ویترینی اعم از فانتزی و صنعتی با بهترین مواد اولیه می باشند.

 قیمت تاپینگ فالوده بستنی

تاپینگ بستنی میوه ای دارای عایق بندی پلی اورتان می باشند، که این نوع از عایق بندی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. یخچال بستنی اسکوپی که به صورت ویترینی طراحی می‌شوند، بسیار پرطرفدار هستند، زیرا جلوه ی زیبایی را به محصولات داخل فریزر می دهند، هم چنین این فریزرهای صنعتی از فاسد شدن و آسیب رسیدن به بستنی ها و یا هر نوع محصولی که داخل فریزر نگهداری می‌شود، جلوگیری می کند.
تاپینگ صنعتی مدل های مختلفی دارند، که تعداد کاسه ها و قدرت کمپرسورهای آن ها با هم متفاوت است، و با توجه به افزایش تعداد کاسه ها، قدرت کمپرسور آن نیز افزایش پیدا می کند، و کمپرسور نصب شده روی دستگاه تاپینگ مناسب با هر شرایط آب و هوایی و گرمسیری می باشد، و حتماً باید سازگار با محیط زیست باشند.

تاپینگ بستنی کوچک

تاپینگ بستنی کوچک

یخچال بستنی اسکوپی 

فریزر تاپینگ بستنی

 قیمت فریزر تاپینگ بستنی

لگن تاپینگ بستنی

لگن تاپینگ بستنی

انواع تاپینگ بستنی

  • تاپینگ بستنی فانتزی

  • تاپینگ بستنی صنعتی

تاپینگ بستنی فانتزی

قیمت تاپینگ بستنی فانتزی

  1. طراحی و تولید با تعداد لگن های مختلف (6، 8، 12 لگن)
  2. عایق بندی پلی اورتان 
  3. جنس بدنه گالوانیزه
  4. نور پردازی ال ای دی 
  5. قابلیت درج لوگو به صورت CNC
  6. مجهز به سیستم نفراست
  7. جنس شیشه ها سکوریت نشکن 

تاپینگ بستنی فانتزی 6 لگن

تاپینگ بستنی فانتزی

تاپینگ بستنی میوه ای

مشخصات فنی تاپینگ بستنی فانتزی 6 لگن
جنس بدنه گالوانیزه
دارای روشنایی LED
دارای لوگو CNC
درجه مصرف انرژی   A
عایق بندی تزریق فوم
استیکر   سفارش مشتری     

تاپینگ بستنی فانتزی 9 لگن

تاپینگ بستنی کوچک

مشخصات فنی تاپینگ بستنی فانتزی 9 لگن
جنس بدنه گالوانیزه ورق رنگی     
دما داخلی صفر درجه
نوع عایق تزریق فوم پلی یورتان
پایه چرخ دار دارد
نوع شیشه دستگاه      ضد بخار و نشکن
نوع درب ‌ کشویی محدب

 تاپینگ بستنی فانتزی 12 لگن

تاپینگ بستنی شیشه خم

مشخصات فنی تاپینگ بستنی فانتزی 12 لگن
میزان دمای برودت(سانتی گراد)     18- الی 22-             
روش برفک زدایی دیفراست
تعداد درب فریزر دودرب
جهت باز شدن درب کشویی(چپ و راست)
برق مصرفی 220 ولت 50 هرتز
نوع گاز مبرد R134

یخچال بستنی دارای نورپردازی داخل محفظه شیشه‌ ای است، و هم چنین طرح های زیبایی روی بدن آن درج شده است، که به محیط کار شما زیبایی خاصی را می بخشد. شیشه های این مدل از فریزر صندوقی برای بهتر دیده شدن همه بستنی های موجود در تاپینگ و زیبایی به صورت خم یا ایستاده طراحی و ساخته می شود.

خرید تاپینگ بستنی

یخچال بستنی برای نگهداری انواع مواد غذایی به ویژه بستنی بسیار مناسب است، و دما را بین 16- تا 24- درجه سانتی گراد نگه می‌دارد، و از آب شدن بستنی ها جلوگیری می کند. قدرت کمپرسوری که در یخچال بستنی استفاده شده، بسیار زیاد است، و در مدت زمان کوتاه دما را تنظیم می‌کند. برای این دستگاه های از موتورهای کشور (فرانسه، تایلند، اتریش، آلمان) و با قدرت موتورهای مختلف استفاده می شوند، که بسیار قوی بوده، و حتی در بعضی از مدل های آن دو موتور به کار رفته است، و در انواع مدل های (ایستاده و خم) طراحی و تولید می شوند.

موتور تاپینگ های بستنی را به گونه‌ای ساخته اند، که مصرف انرژی را به کم ترین میزان خود رسانده، و از این نظر بسیار به صرفه است.

فروش تاپینگ بستنی

تاپینگ بستنی صنعتی

قیمت تاپینگ بستنی صنعتی

  • طراحی و تولید با تعداد لگن های مختلف (12، 14، 16، 18، 20 لگن)
  • نورپردازی LED آن دارای هفت رنگ متفاوت
  • CNC لوگو قابل نصب بر روی تابلوهای ویترینی
  • جنس بدنه استیل 304 نگیر، ضدخش و ضد زنگ
  • دارای پایه های چرخدار برای سهولت حرکت فریزر دارای می باشد.

تاپینگ بستنی صنعتی 20 لگن

فریزر تاپینگ بستنی

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 20 لگن
طول          195 سانتی متر
عمق                                             90 سانتی متر
ارتفاع               130 سانتی متر
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار           دارد

تاپینگ بستنی صنعتی 18 لگن

تاپینگ بستنی میهن 

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 18 لگن
طول                                               175 سانتی متر
عمق                                             90 سانتی متر
ارتفاع               130 سانتی متر
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار           دارد

تاپینگ بستنی صنعتی 16 لگن 

قیمت یخچال تاپینگ بستنی

قیمت یخچال بستنی اسکوپی

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 16 لگن
طول   165 سانتی متر    
عمق                                             90 سانتی متر
ارتفاع               130 سانتی متر
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار دارد

تاپینگ بستنی صنعتی 14 لگن

قیمت تاپینگ بستنی

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 14 لگن
طول                                               165 سانتی متر
عمق                                             90 سانتی متر
ارتفاع               130 سانتی متر
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار           دارد

تاپینگ بستنی صنعتی 12 لگن

تاپینگ بستنی ارزان قیمت

مشخصات فنی تاپینگ بستنی صنعتی 12 لگن
طول                                               150 سانتی متر     
عمق                                             90 سانتی متر
ارتفاع               130 سانتی متر
دارای لوگو                                     CNC
دارای روشنایی                             LED
قدرت کمپرسور 2 اسب
کمپرسورهای کم مصرف  دارد
شیشه دوجداره و ضد بخار           دارد

یخچال تاپینگ بستنی

قیمت یخچال تاپینگ بستنی

قیمت تاپینگ بستنی

قیمت تاپینگ بستنی الکترواستیل

از عوامل تأثیرگذار در تعیین قیمت تاپینگ بستنی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع تاپینگ بستنی (صنعتی، فانتزی)
  • تعداد لگن
  • نوع موتور
  • نوع کمپرسور و قدرت آن
  • جنس بدنه
  • جنس شیشه و...
منبع: https://sardinkala.ir/category/%D8%AA%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C