دستگاه پخت شير چيست؟

۳۶ بازديد

پاتيل شير

صنايع برودتي سردين كالا توليد كننده ي تجهيزات لبنياتي مختلف از جمله شير سرد كن و پاتيل پخت شير مي باشند، و دستگاه پاتيل پخت شير داراي گنجايش هاي (200، 300، 500 ليتري) مي باشد، كه از اين دستگاه صنعتي براي گرم كردن و جوشاندن شير براي تهيه ي محصولات لبنياتي مختلف در دامداري ها كاربرد دارد. در پاتيل هاي قديمي شير مي توانستند، حرارت را به صورت مستقيم به شيرها منتقل كنند، كه اين مسئله باعث مي شود، كه بخشي از شيرخام تبخير شود.

از آن جايي كه شيرهاي دوشيده شده اند، داراي مقدار زيادي چربي هستند، كه اين چربي زماني كه شيرها تحت تأثير حرارت قرار مي گيرند، از شيرها جدا مي شوند، و به ديواره ي دستگاه پخت شير مي چسبند، به همين خاطر در داخل دستگاه ديواره هاي آن و در كف اين پاتيل ها هميشه مقداري از چربي شير را به خودشون جذب مي كردند. شست و شوي داخل دستگه به راحتي انجام مي شود، و اين سهولت در شست و شو به خاطر اين است، كه چربي هايي كه در كف جمع مي شوند، به راحتي از آن جدا مي شوند. پاتيل استيل شير داراي بدنه دو جداره هستند، كه از جداره اول براي عايق بندي كردن و جداره دوم براي حرارت دادن به شيرها داخل دستگاه مي باشد.

با هم زدن هم زمان شيرها در داخل دستگاه شير جوش صنعتي از ته گرفتن شيرها جلوگيري مي كند. حرارتي كه به شيرها داده مي شود از سمت خود ديگ شير نمي باشد، و براي اين كار بايد از دستگاه هاي مانند آب گرم كن يا ديگ بخار استفاده كرد. براي اين كه بتوانيم شيرها را خنك كنيم، از برج هاي خنك كننده و يا حتي مبدل هاي حرارتي استفاده كرد، و با استفاده از آب شهري و پليت هوا شير سريع خنك مي شود.

 

انواع پاتيل پخت شير

  • پاتيل پخت شير 200 ليتر

مشخصات فني دستگاه پاتيل پخت شير 200 ليتر

جنس بدنه   استنلس استيل      

همزن گير بوكسي

مشعل: دارد

شير تخليه: دارد

گنجايش  200 ليتر

  • پاتيل پخت شير 300 ليتر

مشخصات فني دستگاه پاتيل پخت شير 300 ليتر

جنس بدنه  استنلس استيل   

 همزن: گير بوكسي

مشعل: دارد

شير تخليه : دارد

گنجايش300 ليتر

  • پاتيل پخت شير 500 ليتر

مشخصات فني دستگاه پاتيل پخت شير 500 ليتر

جنس بدنه   استنلس استيل    

همزن گير بوكسي

مشعل: دارد

شير تخليه: دارد

گنجايش 500 ليتر

ورق هاي به كار برده شده براي ساخت بدنه ي اين دستگاه از جنس استيل نگير مي باشد، به خاطر اين كه اين ورق ها كاملاً ضد زنگ هستند، به هيج وقت تغيير رنگ نمي دهند، پس هيچ گونه تغييري در مزه ي شير داخل دستگاه به وجود نمي آيد. جنس همزن قرار داده شده در داخل دستگاه هم به همين صورت مي باشد. پاتيل صنايع برودتي سردين كالا داراي يك جداره مياني مي باشد، كه در آن از عايق پشم شيشه نسوز استفاده شده است، كه اين موضوع از برخورد مستقيم حرارت با شير جلوگيري مي كند، و ديگر شيرها ته نمي گيرند.

طرز كار پاتيل پخت شير

براي اين كه ميكروب هاي شيرها را از بين بريم، با حرارت دادن شيرها مي توان اين كار را انجام داد، ولي اين كار از جنبه هاي مختلفي داراي عيب هايي بود، مثلاً با حرارت دادن شيرها باعث مي شد، از حجم شيرها كم شده به خاطر انجام شدن فرآيند تبخير و شيرها به ديواره هاي مخزن مي چسبيدند، و تميز كردن داخل دستگاه به خاطر چسبيدن بيش از حد كار سختي مي شد. در ديگ پخت شير جديد شيرها را تحت تأثير حرارت مستقيم قرار نمي گيرند، و با اين كار ديگر شيرها هدر نمي روند، اين دستگاه داراي همزن مي باشد، تا بتواند به صورت دائمي شير داخل مخزن را هم بزند، تا ديگر ته نگيرند. اين دستگاه بيشترين كاربرد را در كارخانه هاي لبنيات، فروشگاه هاي لبنياتي و دام داري دارند.

منبع:

https://sardinkala.ir/category/%D9%BE%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D9%84-%D8%B4%DB%8C%D8%B1

خريد يخچال پرده هوا – ليست فروشندگان يخچال هاي پرده هوا

۳۶ بازديد

يخچال پرده هوا كه به نام يخچال روباز فروشگاهي نيز شناخته مي شود اغلب در فروشگاه هاي بزرگ، فروشگاه هاي زنجيره اي، هايپر ماركت و سوپر ماركت ها مورد استفاده قرار مي گيرد.

لازم به ذكر است كه يخچال بدون درب در انواع مختلفي از جمله يخچال ايستاده پرده هوا و يخچال خوابيده پرده هوا توليد و عرضه مي شود كه از كاربردهايي بسياري برخوردار است، در ادامه به اين ويژگي هاي خارق العاده مي پردازيم.

  • يخچال پرده هوا چيست؟
    اين يخچال صنعتي براي تازه نگه داشتن ميوه ها و سبزيجات، محصولات غذايي و خوراكي است و راه حلي عالي براي نمايش تبليغات در فروشگاه هاي مواد غذايي و سوپر ماركت ها است. سطح دماي داخلي توسط يك سيستم خنك كننده فن كنترل مي شود. فضاي داخلي يخچال صنعتي ساده و تميز با نورپردازي ال اي دي، صفحه بيروني از فولاد ضد زنگ درجه يك ساخته شده و با پوشش پودري ساخته و به پايان رسيده است، يخچال پرده هوا در رنگ هاي سفيد، مشكي و رنگ هاي ديگر براي شما موجود است. طبقات و قفسه هاي يخچال قابل تنظيم هستند تا فضا را براي قرار دادن به صورت انعطاف پذير ترتيب دهند تا شما به راحتي بتوانيد تمامي محصولات را بچينيد .
    مشخصات بخچال بدون درب پرده هوا

دماي اين يخچال توسط يك سيستم ديجيتال كنترل مي شود محدوده دمايي بين ۲ تا ۱۰ درجه سانتيگراد را دارا مي باشد. دماي داخلي را تا حد زيادي دقيق و ثابت نگه مي دارد، و سطح دما و وضعيت كار بر روي يك صفحه ديجيتال نمايش داده مي شود. اندازه هاي مختلف براي فروشگاه شما در دسترس است و براي سوپرماركت ها، فروشگاه هاي رفاه، كوروش، ويوان، دي تو دي و سايرفروشگاه هاي عرضه مواد غذايي مناسب است. اين يخچال فروشگاهي شامل يك كمپرسور با كارايي بالا است كه از گاز مبرد سازگار با محيط زيست ساخته شده است، و عملكرد تبريد و كارايي انرژي را ارائه مي دهد.
اين يخچال ويتريني به جاي درب شيشه اي داراي سيستم پرده هوا است، مي تواند كاملاً محصولات و خوراكي ها را به وضوح نمايش دهد و تجربه خريد راحت را براي مشتريان فراهم كند. چنين طراحي منحصربه‌فردي باعث مي‌شود كه هواي سرد داخلي به هدر نرود و اين واحد تبريد را داراي ويژگي‌هاي كاربردي و سازگار با محيط زيست مي‌كند.
نور پردازي داخلي اين يخچال بدون درب فروشگاهي LED است و اين يخچال روشنايي بالايي را ارائه مي دهد تا به برجسته كردن و جلوه دادن محصولات در طبقات كمك كند، تمام نوشيدني ها و غذاهايي كه مي خواهيد بيشتر بفروشيد را مي توان به صورت واضح تر نشان داد. با يك صفحه نمايش جذاب، محصولات فروشگاه شما مي توانند به راحتي نظر مشتري را جلب كنند، اين يخچال فروشگاهي به خوبي و با دوام ساخته شده است كه شامل ديوارهاي بيروني از جنس استنلس استيل، كه داراي مقاومت در برابر زنگ زدگي و دوام است و ديوارهاي داخلي از ABS ساخته شده است وعايق حرارتي كار شده درساختار اين دستگاه عالي مي باشد. اين دستگاه براي كاربردهاي تجاري گزينه ي مناسبي است.
طرز كار يخچال پرده هوا بدون درب

گردش هوا در اين يخچال هاي فروشگاهي بدون درب مانند ساير يخچال هاي ايستاده به صورت اجباري و دائمي است.اين يخچال ها مجهز به فن هايي هستند كه هواي سيستم از طريق آن ها مكش مي شود و سپس با عبور از اواپراتور سردخانه موجب مي شود هواي سرد از دهانه فن به بيرون فرستاده شود.اين هوا مجددا توسط فن جمع شده و باز هم از اواپراتور عبور مي كند و اين مسير تكرار مي شود.از يخچال هاي قفسه اي به منظور نگهداري انواع محصولات مواد غذايي از جمله مرغ، گوشت، سوسي و كالباس، مواد لبني و انواع نوشيدني ها و… در اكثر فروشگاه ها و سوپرماركت ها و مراكز عرضه شيلات و… مورد استفاده قرار مي گيرد.
اين يخچال ها نسبت به ساير يخچال هاي ايستاده بسيار پرطرفدار و پر فروش هستند زيرا فاقد درب بوده و اين مزيت موجب مي شود نيازي به باز و بسته كردن درب يخچال نباشد و مشتريان براي انتخاب و برداشتن محصول مورد نظر هر بار درب يخچال را باز و بسته نكنند.مكانيزم عملكرد اين يخچال ها به اين صورت ايت كه در فضاي بيروني به وسيله منافذ زير طبقات لايه اي از هوا ايجاد مي كنند و به همين ترتيب دماي داخل يخچال را تا ميزان استانداري حفظ مي كنند.
انواع يخچال پرده هوا

يخچال هاي پرده هوا با توجه به نوع محصول، ابعاد و ظرفيت در انواع مختلفي از جمله ايستاده و خوابيده (جزيره اي) ساخته مي شوند و با توجه به محل قرار گرفتن موتور به دو نوع يخچال پرده هوا با موتور مركزي و يخچال پرده هوا با موتور سرخود تقسيم مي شوند.در ادامه هر يك را به طور مفصل بررسي كرده ايم تا شما بتوانيد با توجه به فضاي فروشگاه خود و چيدمان آن، بهترين يخچال پرده هوا را انتخب كنيد.البته بايد اين را هم بدانيد كه برخي از يخچال ها فقط طرح پرده هوا هستند كه در ادامه به بررسي آن مي پردازيم.

  • يخچال ايستاده طرح پرده هوا

مكانيزم عملكرد اين يخچال ها مانند يخچال هاي پرده هوا بوده و تنها تفاوت آن ها اين است كه داراي درب مي باشند از اين رو از نظر ظاهري شبيه به يخچال هاي ايستاده هستند.از اين رو مشخصات اين يخچال ها مشابه ساير يخچال هاي صنعتي است.
از آن جا كه اين يخچال ها داراي مكانيزم و طراحي پرده هوا هستند مي توانند در ابعاد و تعداد درب هاي مختلفي (سه درب تا هشت درب) با توجه به سفارش مشتري ساخته شوند. عايق بندي اين يخچال ها از نوع تزريق فوم بوده و در فروشگاه ها، هايپرماركت ها، رستوران ها و… مورد استفاده قرار مي گيرند. درب اين محصولات از نوع شيشه اي بوده كه از جنس سكوريت يا نشكن است علاوه بر اين به صورت دو جداره نيز مي باشد كه موجب مي شود از اتلاف انرژي و سرماي يخچال جلوگيري شود. در طراحي اين يخچال ها از موتور بسيار قدرتمند و در عين حال كم مصرف استفاده شده است. علاوه بر اين اين محصولات داراي برچسب انرژي A هستند كه اين ويژگي نشان دهنده اين است كه اين يخچال ها بسيار بهينه بوده و مصرف برق بسيار كمي دارند. طبقات تعبيه شده در يخچال ايستاده صنعتي بسيار مستحكم بوده كه بر اساس سايز يخچال متغير مي باشد.

  • يخچال پرده هوا ايستاده:

يخچال پرده هوا ايستاده يكي از پر فروش ترين نوع يخچال بدون درب فروشگاهي و از شناخته شده ترين نوع يخچال ايستاده روباز مي باشد . اين يخچال مجهز به كاور شب بوده كه شما مي توانيد حتي در زمان تعطيلات با كشيدن اين پرده از اتلاف سرما جلوگيري كنيد اين يخچال را اغلب در فروشگاه هاي زنجيره اي كاربرد دارد.

  • يخچال پرده هوا ايستاده موتور مركزي:

يخچال فروشگاهي موتور مركز داراي فضاي داخلي بيشتري بوده زيرا موتور اين دستگاه در يك فضاي جداگانه قرار مي گيرد اين يخچال به دليل جادار بودن و نور پردازي داخلي از جمله يخچال هاي بدون درب پر فروش مي باشد لازم به ذكر است كه حداقل طول اين يخچال ها ۱۰ متر بوده به هميم خاطر بهترين گزينه براي بكارگيري در هايپر ماركت ها و سوپر ماركت هاي بزرگ مي باشد اين يخچال صنعتي به دلي داشتن حجم بالا قادر است حجم قابل توجهي از مواد غذايي را در خود جاي دهد. اين يخچال ها به دليل داشتن موتور جداگانه مجهز به موتور خانه هستند.

  • يخچال پرده هوا ايستاده موتور سرخود:

يخچال فروشگاهي موتور سردخود از نظر ابعاد داراي ابعاد كوچك تر مي باشد و موتور آن در درون يا پشت دستگاه نصب مي شود . اين يخچال بسيار كم مصرف بوده و به دليل داشتن ابعاد كوچك به اساني قابل جابه جايي مي باشد. با اينكه موتور اين يخچال ها در قسمت پشت يادرون ان ها قرار دارد اما به خاطر وجود كمپرسور و كندانسور داراي فضاي داخلي كمي مي باشد در نتيجه يكي از ايرادات بزرگ اين يخچال ها داشتن فضاي داخلي كم تر از ساير يخچال ها مي باشد و از مزاياي اين يخچال هاي مي توان به جابه جايي راحت و مصرف بسيار كم انرژي اشاره كرد.

مشخصات فني يخچال پرده هوا ايستاده

سيستم سرمايشي
چرخشي
بدنه
استيل استنلس
عايق
تزريق فوم پلي يورتان
پوشيده شده با
رنگ پودري الكترو استاتيك
 LED در طبقه بالايي يخچال
دارد
مبرد
R290

  • يخچال پرده هوا خوابيده

يكي از انواع يخچال پرده هوا يا همان يخچال هاي فروشگاهي بدون درب مي باشد. از اين نوع يخچال بيشتر در فروشگاه هاي زنجيره اي و سوپر ماركت هاي بزرگ مورد استفاده قرار مي گيرد. براي توليد اين نوع يخچال هاي بدون درب فروشگاهي از جديد ترين تكنولوژي روز دنيا مورد استفاده قرار مي گيرد. از يخچال پرده هواي خوابيده براي نگه داري انواع مواد غذايي مورد استفاده مي گيرد. يخچال پرده هواي خوابيده اين امكان را به مشتريان مي دهد تا مواد غذايي مورد نياز خود را به راحتي انتخاب كنند و همچنين مغازه داران بتوانند به صورت ويتريني مواد غذايي خود را عرضه كنند. مكانيسم گردش هوا در اين نوع يخچال به صورت دائمي است و كابين يخچال هميشه سرد باقي مي ماند. يخچال پرده هواي خوابيده داراي انواع مختلفي است اين يخچال در چهار نوع يخچال پرده هوا خوابيده موتور سرخود، يخچال پرده هوا خوابيده موتور مركزي، يخچال وسط فروشگاهي و يخچال جزيره توليد و عرضه مي شود.

  • يخچال خوابيده موتور مركزي

يخچال پرده هواي خوابيده موتور مركزي يكي از انواع يخچال خوابيده مي شود.اين يخچال داراي سيستم سرمايشي چرخشي است، بدنه اين نوع يخچال در دو نوع گالوانيزه و استيل استنلس پوشيده با رنگ پودري الكترو استاتيك توليد مي شود. عايق بندي اين يخچال هاي فروشگاهي از نوع تزريقي فوم پلي يورتان آلماني است. از ديگر ويژگي هاي اين نوع يخچال مي توان به داشتن روشنايي LED و نوار هاي اتيكت در رنگ ها و شكل هاي P.V.C وارداتي ساخته مي شود. اين نوع يخچال در نوع موتور خود با ديگر انواع يخچال متفاوت است يخچال هاي موتور مركزي داراي موتور خانه مركزي مي باشند و بايد لوله كشي براي راه اندازي اين يخچال ها صورت بگيرد. از معايب اين يخچال هاي موتور مركزي مي توان به به عدم جابجايي اين يخچال ها اشاره كرد و در صورت جابجايي بايد لوله كشي دوباره انجام بگيرد.

  • يخچال خوابيده موتور سر خود

اين نوع يخچال به نسبت يخچال پرده هواي موتور مركزي داراي فضاي كمتري است. اما به طور كلي عملكرد اين دو يخچال همانند هم است.اين نوع يخچال قابليت جابه جايي هم دارند و شما مي توانيد يخچال ها را به راحتي جا به جا كنيد. اين يخچال فروشگاهي داراي سيستم سرمايشي چرخشي، جنس بدنه استيل و يا گالوانيزه با پودر الكترواستاتيك ساخته مي شود.براي عايق بندي اين يخچال از عايق بندي تزريقي فوم پلي يورتان استفاده مي شود، همچنين اين محصول نوفراست مي باشد. از ديگر ويژگي هاي اين يخچال مي توان به داشتن روشنايي LED و قابليت نصب تاج اشاره كرد. همچنين كاور شب اين نوع يخچال در دو نوع ريموت كنترلي و دستي است.
مشخصات فني يخچال پرده هوا خوابيده
سيستم سرمايشي
چرخشي
بدنه
استيل استنلس
عايق
تزريق فوم پلي يورتان
پوشيده شده با
رنگ پودري الكترو استاتيك
 LED در طبقه بالايي يخچال
دارد

  • يخچال جزيره

يخچال جزيره در دو نوع شيشه خم و شيشه تخت مناسب براي استفاده در فروشگاه ها، هايپر ماركت ها مي باشد. يخچال جزيره ها در دو نوع موتور مركزي و موتور سر خود توليد مي شوند كه شما مي توانيد با توجه به فضاي خود يكي از اين يخچال ها را تهيه كنيد. از يخچال هاي جزيره براي ويترين قصابي و قنادي هم استفاده ميشود. كمپرسور قدرتمند اين يخچال قابليت نگه داري مواد غذايي را به صورت طولاني مدت داراست.
مشخصات فني يخچال جزيره اي
سبك
تك دما
ظرفيت
۵۰۰ /۱۰۰۰ ليتر
درجه حرارت
۲ ~ ۸
نوع آب و هوا
خنك كننده استاتيك
ولتاژ (V)
۲۲۰ ولت / ۵۰ هرتز
در، درب
درب شيشه اي كشويي
قدرت (W)
۲۱۰ وات
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ ۳۰۴/۲۰۱ / فولاد نقاشي
سيستم خنك كننده
خنك كننده استاتيك

  • يخچال پرده هوا قفسه اي:

اين يخچال همان طور كه از نامش پيداست داراي تعداد قابل توجهي قفسه بوده و يكي از جديدترين نوع يخچال پرده هوا مي باشد كه براي فروشگاه هاي با متراژ بالا مناسب مي باشد. عمق هر طبقه اين يخچال ۴۰ سانتي متر بوده و طبقه اخر آن داراي عمق بيشتر و حدافل ۶۰ سانتي متر مي باشد. ايي دستگاه داراي موتوري از نوع چيلر يا موتور مركزي بوده در نتيجه مجهز به موتور خانه مي باشد يكي از مزيت هاي بزرگ اين يخچال جزيره اي، قابليت تنظيم قفسه ها مي باشد در نتيجه شما مي توانيد عرض قفسه ها را تغيير داد يا ارتفاع آن را به ارتفاع مورد نظر خود تغيير داد ه و تنظيم كنيد همچنين مي توانيد زاويه ي قفسه ها را نيز تغيير داده و بدون نياز به ابزار خاصي تنظيم كنيد. اين يخچال پرده هواي قفسه اي مناسب براي فروشگاه ها بزرگ و سورپرماركت ها و هايپرماركت ها مي باشد.  
توصيه هاي مهم در خريد يخچال پرده هوا
هنگام خريد يخچال هاي بدون درب، در قدم اول بايد ببينيد، كه اين يخچال هاي فروشگاهي قابليت جابجايي دارند، تا نه، چون ممكن است، پس از گذشت مدت زماني بخواهيد تغيير دكوراسيون دهيد. پس حتما به پايه هاي يخچال دقت كنيد، ببينيد كه داراي چرخ هاي ثابت يا قفل شونده مي باشد. حتماً بايد استحكام و مقاومت پايه ها به قدري باشد، كه دچار مشكل نشوند.
جنس بدنه ي يخچال هاي فروشگاهي از جنس استيل يا الكترواستاتيك باشد، و جهت جلوگيري از هدر رفت بيش از حد سرما داراي عايق بندي تزريق فوم پلي يورتان باشد.
تا حد امكان بهتر است، كه اين يخچال ها قابليت استفاده در هر نوع از شرايط آب و هوايي را داشته باشند. پس براي عملي شدن اين موضوع بايد از كمپرسورهايي كه با مبردهاي غير آلاينده فعاليت مي كنند، در طراحي اين گونه از يخچال ها استفاده كرد.
گردش هواي سرد در همه ي نقاط بايد به صورت يكنواخت و دماي ثابت باشد، تا از فاسد شدن محصولات جلوگيري كند.
بررسي نوع سيستم نورپردازي و روشنايي و طول عمر آن ها. به همين خاطر از لامپ هاي كم مصرف SMD در قسمت نورپردازي دستگاه استفاده شده است.
جهت جلوگيري از هدر رفتن انرژي و روشن بودن محيط داخلي يخچال از كاور شب سيستم شب برقي ريموت دار يا دستي فنري استفاده شده است.
دقت كنيد، كه رنگ يخچال به گونه اي باشد، كه مطابق با ديگر چيدمان فروشگاه هاي شما باشد.
بررسي طبقات يخچال با توجه به محصولي كه قرار است، نگهداري شود.
ويژگي هاي يخچال پرده هوا
از بهترين ويژگي هاي يخچال هاي پرده هوا سهولت در چيدمان اجناس و سرعت انجام كارها مي باشد. در صورت داشتن فضاي داخلي بسيار زياد، اغلب محصولات در اين يخچال به راحتي جاي مي گيرند.

  • مصرف و بازدهي انرژي: به طور قطع از ويژگي هاي يك يخچال خوب مصرف كم و بازدهي بالاي مي باشد. يخچال هاي پرده هوا برترين توليدكنندگان اين يخچال ها مصرف انرژي پايين و بازدهي بالا كه بلافاصله بعد از متصل شدن به برق، يخچال به دماي تنظيم شده رسيده و آماده‌ي استفاده مي شود.
  • كاور شب: جهت جلوگيري هدر رفتن سرماي محيط داخلي يخچال از كاور محافظت كننده در شب استفاده شده است. در زمان هاي تعطيلي فروشگاه از كاركرد اضافي جلوگيري مي كند و مانع هدر رفتن انرژي مي شود.
  • ترموستات: از ترموستات ديجيتال جهت نمايش دماي كابين با قابليت برنامه ريزي جهت سيستم مركزي و انفرادي استفاده شده است.
  • جنس بدنه: جنس بدنه ي يخچال ها روباز از نوع گالوانيزه رنگ شده با رنگ پودري الكترواستاتيك مي باشد.
  • كمپرسور: داشتن دو كمپرسور جهت جلوگيري از داغ شدن بيش از اندازه ها كمپرسورها و توقف كامل عملكرد يخچال، يا در صورت بوجود آمدن نقص در يكي از كمپرسورها، كمپرسور دوم باعث فعال ماندن مدار مي شود، تا از فاسد شدن محصولات مختلف جلوگيري كنيم.
  • مكانيزم گردش سرما: براي جلوگيري از فاسد شدن محصولات مختلف بايد گردش هوا در تمام نقاط يخچال به صورت يكسان باشد. هواي سيستم به وسيله ي فن هايي كه در آن قرار داده شده است، مكش مي شود و هواي سرد از دهانه ي فن به بيرون فرستاده مي شود.
  • قابليت جابجايي آسان: براي جا به جايي راحت اينگونه از يخچال ها از چرخ هاي پايه دار ثابت و متحرك در طراحي آن ها استفاده شده است.
  • تابلو برق: تابلو برق داراي كنترل كننده هايي مانند كنترل فاز، بيمتال و… مي باشد، كه از آسيب رساندن نوسانات برق به يخچال جلوگيري مي كند.
  • ابعاد: يخچال هاي پرده هوا با توجه به فضاي فروشگاه در رنگ هاي مختلف و متراژ هاي مختلف با توجه به سفارش مشتريان طراحي و توليد مي شوند.
  • سوالات متداول
    آيا يخچال هاي خوابيده قابليت جا به جايي دارند؟
     يخچال هاي پرده هوا اگر موتور مركزي باشند براي جا به جايي بايد دوباره لوله كشي شوند. اما يخچال هاي موتور سر خود را مي توان به راحتي جا به جا كرد.
    آيا از اين يخچال ها مي توان در آب و هواي شرجي استفاده كرد؟
    بله، يخچال هاي پرده هوا به دليل داشتن بدنه تمام استيل استنلس نگير ضد زنگ و ضد پوسيدگي مي باشند و مي توان از اين نوع بدنه در تمامي شرايط آب و هوايي استفاده كرد.
    ميزان مصرف برق اين نوع يخچال ها چه گونه است؟
    ميزان مصرف يخچال هاي بدون درب به نسبت ديگر يخچال ها بيشتر است. همچنين ميزان مصرف يخچال موتور سرخود از موتور مركزي بيشتر است.
     دماي مناسب يخچال پرده هواي خوابيده چه دمايي است؟
     مناسب ترين دما براي يخچال پرده هوا دامنه دمايي منفي ۲ تا +۲ درجه سانتي گراد مي باشد. البته بسته به مواد غذايي كه در يخچال نگهداري ميكنيد دامنه دمايي مي تواند متغير باشد.
     استفاده يخچال پرده هوا و كولر آبي تداخل در عملكرد يخچال ايجاد مي كند؟
    كولر هاي آبي به دليل داشتن رطوبت زياد بهتر است به طور مستقيم و نزديك به يخچال پرده هوا به صورت مستقيم نباشد تا در عملكرد يخچال باعث اختلال نشود.
    آيا اين يخچال ها هم برفك مي زنند و خروجي آب دارد؟
    بله اين يخچال ها هم مانند ديگر يخچال هاي صنعتي هم برفك مي زند و هم داراي  خروجي آب هستند.
    تعمير و سرويس يخچال پرده هوا:
    تمامي وسايل برقي و مكانيكي بعد از مدتي و به مرور زمان دچار استهلاك شده و نياز به تعمير و سرويس دارد. حال يخچال پرده هوا نيز از اين قائده مستثنا نبوده و لازم است كه قبل از خريد و بعضي مواقع حتما اين يخچال ها را چك كنيد همچنين براي جلوگيري از كاهش عمر يخچال و قطعات آن علل خصوص كمپرسور آن از روغن كمپرسور استفاده نماييد. اين كار باعث مي شود كه كمپرسور روان كار كرده و همين بتعث افزايش طول عمر كمپرسور مي شود همچنين در صورت نياز مي توانيد از نيروهاي تكنسين براي بارزسي و بازبيني مكانيزم كاركرد موتور دستگاه و قطعات ديگر آن كمك بگيريد و صرف كردن هزينه هاي هنگفت جلوگيري نماييد. لازم به ذكر است كه حتما پس از خريد يخچال دماي داخلي يخچال را چك كنيد زيرا بايد تمام نقاط يخچال داراي دماي يكسان باشند در غير اين صورت با نمايندگي مورد نظر تماس بگيريد.
    قيمت سفارش و خريد يخچال پرده هوا 
    هنگام خريد يخچال هاي بدون درب فروشگاهي به فاكتورهاي متعددي مانند نوع يخچال پرده هوا (خوابيده / ايستاده)، نوع كاربري (جهت استفاده براي نگهداري گل، ميوه، مواد غذايي)، ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، جنس يراق آلات، نوع موتور و عملكرد دستگاه نيز بستگي دارد. جهت اطلاع از قيمت و سفارش و خريد يخچال هاي فروشگاهي جلوباز با كارشناسان فروش بهترين توليدكنندگان يخچال پرده هوا كه در ادامه به معرفي آن ها خواهيم پرداخت، تماس حاصل فرماييد.

ِيخچال پرده هوا صنايع برودتي ريما سرما

صنايع برودتي ريما سرما به عنوان يك واحد توليدي صنعتي فعاليت خود را با بيش از دو دهه طراحي و توليد يخچال هاي صنعتي در كشور آغاز نموده است. در طراحي يخچال پرده هوا ريما سرما از بهترين و با كيفيت ترين قطعات استفاده شده است، واين مجموعه برترين محصولات برودتي را توليد و به سراسر كشور و حتي به كشورهاي همسايه خود به صورت مستقيم، بدون واسطه با پايين ترين قيمت و همراه با ضمانت نامه عرضه ميكند.

يخچال روباز فروشگاهي صنايع برودتي سردين كالا

صنايع برودتي سردين كالا فعاليت حرفه اي خود را در زمينه ي توليد و عرضه يخچال هاي فروشگاهي بدون درب، يخچال قفسه اي در ابعاد و مدل هاي مختلف با به كارگيري از بهترين و باكيفيت ترين مواد اوليه و مناسب ترين قيمت محصولات خود را در اختيار شما مشتريان عزيز خود قرار مي دهد. قيمت يخچال هاي گل فروشي و فروشگاهي با توجه به ابعاد و اندازه و عمق، جنس محصول، نوع يخچال، جنس يراق آلات، نوع موتور، عملكرد دستگاه و… مي تواند متفاوت جهت اطلاع از قيمت يخچال پرده هوا سردين كالا با كارشناسان صنايع برودتي سردين كالا تماس حاصل فرماييد.

يخچال بدون درب فروشگاهي صنايع برودتي ونوس برودت

 

منبع: https://eghtesadafarin.com/iran-economic-news/industry-mining-and-trade-news/iron-and-steel-industry-news/60702/