فواید و مضرات قهوه

۳۲ بازديد

قهوه جزو نوشیدنی هایی می باشد، که بین جوانان طرفداران زیادی پیدا کرده است. برخی از افراد مصرف قهوه را برای سلامتی خود مضر می‌ دانند، ولی این نوشیدنی طبیعی همانند دیگر خوراکی دارای فواید می باشد، که حتماً باید در مصرف آن تعادل بقرار کنید، چون در غیر این صورت ممکن است، مشکلاتی را برای شما پیش بیاورد.

فواید قهوه تلخ ناشتا

قهوه چیست و چه طبعی دارد؟

طبع قهوه معمولاً گرم می باشد. خاستگاه اصلی قهوه کشور یمن می باشد، و از قرن 15 میلادی شروع به تولید قهوه کرده اند. قهوه ها در رنگ های قهوه ای تیره، قهوه ای روشن، بژ و سیاه وجود دارد. قهوه را بسته به عطر و طعم مورد نظر درجه‌ بندی‌ می کنند.

فواید قهوه

فواید قهوه و نسکافه

قهوه برای سلامت افراد مفید می باشد. آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید که در قهوه وجود دارد، می تواند به سلامت افراد کمک کند. طبق آزمایش های بالینی که در 2017 انجام شده است، نشان می دهد، که مصرف قهوه در حد معمول بی خطر می باشد، و به احتمال زیاد به بهبود سلامت افراد کمک می کند. قهوه می تواند بدن را در برابر بیماری هایی مانند دیابت نوع 2، بیماری پارکینسون، آلزایمر، افسردگی، بیماری کبد و همچنین قهوه برای تقویت دستگاه گوارش بی خطر و موثر می باشد، و سلامت قلب را ارتقا دهد. در ادامه به دیگر خواص قهوه اشاره خواهیم کرد.

  • خواص قهوه و انرژی زایی

قهوه به عنوان ماده ای انرژی زا و هوشیار کننده شناخته شده است، و شما می توانید با مصرف قهوه کافئین دار علاوه بر این که می توانید ذهن خود را هوشیار کنید، هم چنین می تواند باعث تقویت حافظه و افزایش توانایی افراد شود، چون بعد از مصرف قهوه و وارد شدن کافئین به بدن جریان خون و سپس مغز موجب افزایش موادی مانند دوپامین (در مغز نقش پیامرسان عصبی) و نوراپی (تمرکز و هوشیاری مغز) می شود.

  • قهوه چربی سوز عالی

قهوه می تواند به عنوان یک چربی سوز عمل کند، و سرعت سوخت و ساز بدن را می تواند 3 تا 11 درصد افزایش دهد. کافئین خود به تنهایی در تمامی مکمل های چربی سوز وجود دارد. ولی به مرور و مصرف زیاد این نوشیدنی این نوع تأثیر آن را در بدن کم می کند.

  • خواص قهوه برای دیابت

توجه داشته باشید، که امروزه بیمری دیابت گریبان گیر افراد زیادی شده است. به همین خاطر قهوه نیز می تواند دارای تاثیر مثبتی بر این بیماری باشد. طبق مطالعات انجام شده، نشان می دهد، که ریسک مبتلا شدن به این بیماری در افرادی که بیشترین میزان قهوه را مصرف می‌ کنند، 23 درصد تا 67 درصد کمتر می باشد.

  • خواص قهوه برای بیماران قلبی

مصرف قهوه نیز می تواند مرگ بیماران دارای سکته قلبی را کاهش دهند، و از آن پیشگیری کنند. حتی پس از سکته‌ قلبی روند بهبود قلب را تقویت کرده، و احتمال حمله قلبی بعدی را کاهش دهد. البته برای رسیدن به چنین وضعیت مطلوبی نیاز است، که به اندازه ی کافی قهوه مصرف شود.

  • قهوه مناسب برای پیشگیری از آلزایمر

قهوه برای جلوگیری از مبتلا شدن به اختلالات مغزی مثل آلزایمر که می تواند باعث اختلال عملکرد مغز و زوال عقل می شود، و تاثیر گذار است. افرادی که قهوه مصرف می کنند، بین 23 تا 60 درصد کمتر در معرض این بیماری قرار می گیرند.

  • قهوه به خاطر داشتن کافئین پارکینسون رو کاهش می دهد

از دیگر فواید قهوه می توانیم به کاهش پارکینسون اشاره کرد. از بیماری های رایج در بین مردم که بعد از آلزایمر پارکینسون (لرزش و کند شدن حرکات بدن ) می باشد، که می تواند باعث آسیب دیدن مغز شود. مصرف کافئین و قهوه می تواند بین 30 تا 60 درصد این بیماری در سنین بالاتر کاهش دهد. توجه داشته باشید، که از بین بردن مرگ سلول ها بر اثر مصرف کافئین می باشد، و کسانی که قهوه بدون کافئین مصرف می کنند، نباید انتظار کاهش این بیماری رو داشته باشند.

  • قهوه برای سیروز مناسب است؟

با مصرف قهوه از دیگر بیماری های شایع کبد (سیروز) جلوگیری کنید. طبق تحقیقات انجام شده، افرادی که روزانه 4 فنجان قهوه می نوشند، ۸۰ درصد کمتر به این بیماری مبتلا خواهند شد.

سیروز: بافت کبد به دلیل عفونت مزمن، فرسوده و در بیشتر موارد باعث مرگ می‌ شود.

  • سرطان و قهوه

اثرات مصرف قهوه بر خطر به سرطان به طور کلی نشان می دهد، که بی خطر می باشد، و خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. امروزه به خاطر مصرف غذاهای ناسالم و سبک زندگی نادرست خطر ابتلا به سرطان خیلی ها را و حتی تمام افراد را تهدید می کند. طبق تحقیقات انجام شده، بر روی حدود 50 هزار نفر احتمال ابتلا به سرطان روده‌ بزرگ در کسانی که روزانه 4 یا 5 فنجان قهوه می‌ خوردند، 15 درصد کمتر بود. از دیگر خواص و فواید درمانی قهوه می توان به بهبود سرطان پروستات اشاره کرد، و همچنین مصرف منظم قهوه باعث تنظیم انسولین خون می شود.

  • خواص قهوه برای تقویت نیرو

هنگام نوشیدن قهوه ماده‌ ای به اسم عامل نرون‌زای مغزی در مغز ترشح می‌ شود، که به تقویت نیروی عضلانی کمک می کند. در صورت عدم ترشح BDNF ماهیچه‌ ها تحلیل می‌ روند. به همین ترتیب کافئین موجود در قهوه از کاهش نیرو بر اثر کهولت سن پیشگیری می‌ کند، و از این طریق خطر آسیب دیدن ماهیچه‌ ها به خصوص در ورزشکاران کمتر می‌ شود.

  • قهوه باعث کاهش آسیب های ماهیچه ای

در حالی که میزان کاهش درد ناشی از آسیب ماهیچه‌ها به خصوص در میان ورزشکاران با داروی مسکن ناپروکسن حدود 20 تا 30 درصد است، طبق تحقیقات انجام شده، در دانشگاه ایلینو ایالات متحده افرادی که روزانه 2 تا 3 فنجان قهوه مصرف می‌کنند 48 درصد بیشتر کاهش درد را احساس می‌ کنند. به این ترتیب کاهش درد از مهم‌ ترین خواص و فواید درمانی قهوه محسوب می شود.

  • خواص قهوه برای افزایش طول عمر

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم، قهوه نیز می تواند باعث کاهش بسیاری از بیماری ها می شود، و همین باعث می شود، تا عمر طولانی تری داشته باشید. افرادی که روزانه قهوه مصرف می کنند، به مدت 18 الی 24 سال باعث می شود، که میزان مرگ و میر را به حدود 20 درصد کاهش دهد. 

  • خواص قهوه برای سنگ صفرا

در زیر کبد کیسه ی صفرا قرار دارد، که قطعات جامدی در آن شکل می گیرند، که سنگ صفرا نامیده می شود، و با مسدود شدن لوله های صفرا باعث ایجاد درد خواهند شد. اگر شما رژیم غذایی با کلسترل بالا دارید، مستعد این سنگ می باشد، یکی از نوشیدنی هایی که موجب کاهش ایجاد سنگ صفرا می شود، و برای پیشگیری و درمان می توان از آن استفاده کرد.

  • رژیم غذای عالی سرشار از آنتی اکسیدان

در کشورهای اروپایی و آمریکایی افرادی که برای خود یک رژیم غذایی استاندارد دارند، قهوه جزو سالم ترین رژیم ها به حساب می آید، این هم به خاطر وجود مقدار خیلی زیادی از آنتی اکسیدان در ترکیبات قهوه می باشد، و می تواند یک رژیم غذایی فوق العاده برای تمام افراد باشد.

  • قهوه فشارخون را بالا می‌برد و آن‌هایی که فشارخونشان بالاست باید از نوشیدن قهوه خودداری کنند.
  • باعث تحریک و ضعیف شدن قلب می‌شود.
  • باعث بیماری قلبی می‌شود. تجربه ثابت کرده است کسانی که قهوه می‌نوشند احتمال بیماری قلبی در آن‌ها سه برابر کسانی است که قهوه نمی‌خورند.
  • کلسترول خون را افزایش می‌دهد.
  • زنان باردار به‌هیچ‌وجه نباید قهوه مصرف کنند زیرا باعث عوارض خطرناک برای کودک می‌شود.
  • خوردن قهوه در خانم‌ها ممکن است باعث کیست در سینه شود.
  • ایجاد سردرد می‌کند.
  • قهوه بی‌خوابی می‌آورد.
  • ممکن است باعث حرکات غیرارادی عضلانی شود.
  • ایجاد ناراحتی‌های روده‌ای و معده‌ای می‌کند.
  • لرزش و رعشه می‌آورد.
  • سوءهاضمه می‌آورد.
  • در برخی مصرف زیاد تولید اسهال می‌کند.
  • باعث تضعیف قوای جنسی می‌شود.

فواید قهوه برای مو

فواید قهوه برای مو

  • جلوگیری از ریزش مو

ریزش مو یکی از مشکلات بسیار شایع و مشترک در تمام مردان می باشد. در این نوع الگوی ریزش مو مردان موهای خود را به خاطر ضعیف شدن فولیکول‌ ها از دست می‌ دهند. رفته رفته چرخه ی رشد موها نیز تأثیر می‌ پذیرد، و در آخر باعث طاسی سر می‌ شود. پودر قهوه حاوی کافئین می باشد، و با برانگیختن فولیکول‌ ها باعث رشد موها با قوت بیشتری می‌ شود. موهای خود را می توانید دو بار در هفته با قهوه ی دم کشیده بشویید، تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن موهای از دست رفته را به دست آورید.

  • تقویت رشد مو

کافئین تأثیر DHT را از بین می‌ برد، به همین خاطر چرخه ی رشد مو را کوتاه می کند، و در نهایت باعث کوچک‌ سازی فولیکول مو و در نتیجه باعث نازک‌ تر و کوتاه‌ تر شدن مو می‌ شود. این فرآیند به مرور زمان باعث ریزش مو و آسیب دیدن فولیکول‌ های مو هم در زنان و هم در مردان می‌ شود. شستن مو با قهوه به صورت چشمگیری باعث برانگیختن فولیکول‌ ها و رشد سریع موها می‌ شود.

  • ترمیم بافت مو

قهوه می تواند مو را از درون تقویت کند، و کیفیت کلی مو را بالا می برد، و بافت آن را ترمیم می‌ کند. هنگامی که کافئین در تماس با مو قرار می‌ گیرد، توسط فولیکول‌ ها جذب می‌ شود، و آن‌ ها را بلافاصله نرم‌ تر و براق‌ تر می‌ کند. 

  • موجب گردش خون در پوست سر می‌ شود.

روغن قهوه به عنوان یکی از محرک های قوی برای پوست و مو به گردش خون در پوست سر کمک می‌ کند، و به این ترتیب باعث سریع‌ تر شدن رشد موها و سلامت آن‌ ها می‌ شود.

  • باعث نو شدن پوست سر می‌ شود.

زمانی که احساس کردید، که پوست سر شما چرب شده است، یک ماسک موی قهوه درست کنید. ماسک موی قهوه سلول‌ های مرده را از روی پوست بلند می‌ کند، و باعث می شود، تا پوست سرتان تمیز و تازه می‌ ماند. زمانی که پوست های مرده از روی سر می روند. سلول‌ های جدید سریع‌تر بیرون می‌ آیند و موهای قوی‌ تری جایگزین موهای قبلی می شوند. البته قهوه تنها ماده‌ ای نیست، که می تواند به حفظ سلامت موها کمک کند. 

  • قهوه موجب درخشان‌ تر شدن موهایتان می‌ شود.

قهوه در مقایسه با آب دارای pH کم‌ تری می باشد.، به همین خاطر این موضوع باعث می شود، که لایه ی سلولی خارجی مو صاف و هموار بماند، و در نتیجه بیش از پیش نوری که به مو می‌ تابد، منعکس کند. 

  • قهوه می‌ تواند رنگ موی دائمی باشد.

زمانی که رگ موهای شما روشن می باشد، می توانید با استفاده از مقدار کمی قهوه می‌ توانید و بدون استفاده از رنگ‌ های شیمیایی آن‌ ها را تیره‌ تر کنید. حتی می‌ توانید برای این که بتوانید در ظاهر خود تنوع ایجاد کنید، گاهی با قهوه موهای خود را رنگ کنید.

  • ماسک مو درست کنید.

ماسک مو پوست‌ های مرده شما را از بین می برد، و یک لایه پوست نو تازه و تمیز جایگزین آن می شود.

فواید قهوه برای زنان

با توجه به این که مصرف بیش از اندازه قهوه برای زنان مشکل ایجاد می کند، مصرف میزان مناسبی از قهوه در روز  می تواند ابتلا به سکته قلبی در زنان کاهش دهد. با توجه به این که گفتیم، که در دوران بارداری، خانم ها برای این که از صدمه دیدن نوزاد جلوگیری کنند، باید میزان مصرف کافئین را کاهش دهند، ولی مقدار متعادل کافئین در روز می تواند، احتمال سرطان تخمدان پس از زایمان را به شدت کاهش دهد. از دیگر فواید نوشیدن قهوه برای خانم ها، کاهش ریسک ابتلا به سرطان دهانه رحم می باشد.

فواید قهوه برای مردان

فواید قهوه برای مردان

همان طور که گفتیم، قهوه برای همه ی افراد دارای خواص بسیاری زیاد می باشند. در ادامه به برخی خواص قهوه برای مردان می پردازیم. 

  • قهوه باید به خاطر دارا بودن مقادیر زیاد کافئین که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می رود، که می تواند از بروز سرطان ها جلوگیری کند. یکی از سرطان هایی که در مردان بسیار شایع می باشد، سرطان پروستات است، که مصرف روتین و به میزان مجاز قهوه می تواند از ابتلا به آن جلوگیری نماید.
  • جلوگیری از ابتلا به پارکینسون و دیگر بیماری های سیستم عصبی.

سخن پایانی

با توجه به این که تا این بخش به بررسی فواید قهوه پرداختیم، ولی چند نکته ی بسیار مهم وجود دارد، که حتماً باید به آن ها توجه داشته باشید. اول باید خاطر نشان کرد،‌ از آن‌ جا که بسیاری از خواص قهوه مستقیماً از کافئین موجود در آن سرچشمه می‌ گیرد، قطعاً با نوشیدن قهوه های عاری از کافئین از بسیاری از این فواید محروم خواهید شد. هم‌ چنین با افزودن چیزهایی نظیر شیرین‌ کننده‌ ها یا خامه‌ های مصنوعی از فواید قهوه برای سلامتی‌ شما کاسته خواهد شد. به علاوه، با این‌ که مصرف قهوه قطعاً در میزان مقاومتتان در برابر خستگی تأثیر مثبت دارد. مصرف بیش از اندازه آن به خستگی آدرنال منجر می‌ شود.

علاوه بر نکاتی که گفتیم، قهوه ادرار آور است، پس نوشیدن بیش از حد قهوه باعث کم شدن آب بدن شما خواهد شد. پس برای این که بتوانید از همه ی خواص قهوه بهره‌ مند شوید، بهتر می باشد، که دانه های قهوه را بخرید، و خودتان آن را آسیاب کرده، و سپس آن را دم کنید. هم‌ چنین باید دانه‌ ی قهوه‌ ی ارگانیک خریداری کنید، چون قهوه‌ های غیر ارگانیک ممکن است، پر از سموم و حشره‌ کش‌ها باشند.
منبع: مجله والی

قیمت یخچال بستنی نیسان

۳۶ بازديد

سردخانه نیسان برای حمل و نقل انواع موادغذایی، بستنی، لبنیات، گوشت و مواد پروتئینی و... مورد استفاده قرار می گیرند. تمام قطعات به کار گرفته شده، در طراحی این سردخانه از بهترین و با کیفیت ترین قطعات می باشد، به همین دلیل اتاق این یخچال دارای استحکام و مقاومت زیادی می باشد.

جنس بدنه ی یخچال نیسان از پالت های دو رو رنگ شده می باشد، و رنگ رویه ی آن به صورت کوره ای می باشد. این سردخانه ماشین جهت جلوگیری از هدر رفتن برودت داخل اتاقک دارای عایق بندی تزریق فوم می باشد. جنس شاسی این سردخانه از نوع فولاد مخصوص می باشد، و در نهایت دو درب ایزوله با دو عدد قفل مدل کتابی و لولای استیل استنلس به همراه دو عدد نگهدارنده درب مقاومت این دستگاه را بالا برده است.

یونیت به کار گرفته شده در این یخچال ها با توجه به سفارش مشتری در دمای بالای صفر و زیر صفر طراحی و تولید می شود. کف داخلی این سردخانه ماشین از آلومینیم ریلی می باشد. ضخامت کف آن 10 سانتی متر است، در حالی که ضخامت دیواره آن ۶ سانتی متر است. قیمت یخچال نیسان با توجه به نوع متریال ها و قطعات به کار گرفته شده در بدنه متغیر می باشد.

سردخانه نیسان بالای صفر 

یخچال نیسان سورنا

مشخصات فنی سردخانه نیسان بالای صفر
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس ورق داخلی و خارجی  دو رو رنگ شده
چهارچوب درب استیل
آب بندی دو مرحله ای
یراق آلات تمام استیل
کف ریل آلومینیوم آلیاژ 60-63
سیستم روشنایی دارد

سردخانه نیسان زیر صفر

قیمت یخچال نیسان شیراز

مشخصات فنی سردخانه نیسان زیر صفر
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
جنس ورق داخلی و خارجی  دو رو رنگ شده
چهارچوب درب استیل
آب بندی دو مرحله ای
یراق آلات تمام استیل
کف ریل آلومینیوم آلیاژ 60-63
سیستم روشنایی دارد

منبع:
 https://sardinkala.ir/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86

فریزر صندوقی چه مارکی خوبه؟ [راهنمای خرید انواع فریزر صندوقی]

۳۵ بازديد

فریزر صندوقی از ضروری ترین تجهیزات فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و... می باشد که از به عنوان فریزر خانگی نیز بسیار پرکاربرد می باشد  . این فریزر صندوقی بدون برفک دارای ظاهری شبیه به صندوق می باشند و و دمایی زیر صفر دارند و برای نگهداری انواع مواد غذایی و مواد شیمیایی مانند دارو بسیار مناسب است که امروزه به عنوان فریزر بستنی، فریزر فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد که در ابعاد و ظرفیت های گسترده تولید می شود.

فریزر صندوقی

فریزر صندوقی 

فریزرصندوقی کم مصرف برای نگهداری انواع مواد پروتئینی، مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع غذا های پخته و نیمه پخته، انواع سبزیجات و لبنیات در مدت زمان طولانی بکار برده می شود که دارای دو نوع فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی هایپری می باشد که از جمله تجهیزات پر کاربرد و ضروری در هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی است و حتما شما آنها را در فروشگاه  ها و مواد غذایی مشاهده کرده اید. اغلب این فریزر خوابیده را به عنوان فریزر بستنی یا یخچال بستنی می شناسند.

فریزر صندوقی بستنی

فریزر بستنی که از لیتراژ 300 لیتر تا 650 لیتر موجود است با درب های کشویی محدب و شیشه ای از جنس سکوریت نشکن تولید می شود که قابلیت نصب استیکر را دارد و اغلب از برچسب بستنی میهن و دومینو بر روی آنها استفاده می شود از همین رو به یخچال بستنی میهن نیز معروف هستند. این نوع یخچال صندوقی توسط تولید کنندگان مختلفی تولید و عرضه می گردد که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد اما همگی چند ویژگی یکسان دارند؛ یکی از این ویژگی ها عایق بندی با تزریق فوم پلی اورتان بوده که مانع اتلاف انرژی می شود. و دیگری تعبیه LED در نوار دور یخچال صندوقی بستنی از دیگر ویژگی های آنها می باشد.

فریزر صندوقی خانگی کوچک

فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی جهت نگهداری از انواع موادغذایی فاسد شدنی مانند گوشت و مرغ ، ماهی و میگو، سبزیجات، بستنی و... در منازل، خانه ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک، دفاتر کار و... مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع از فریزرها در دو مدل تک درب و دو درب طراحی و تولید می شوند، و دارای ظرفیت 260 لیتر می باشند. جنس فریزر صندوقی کوچک خانگی از نوع گالوانیزه و دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان جهت جلوگیری از هدر رفتن بیش از حد انرژی مورد استفاده قرار می گیرند. فریزر خانگی تک درب دارای 5 سبد بوده و فریزر خانگی دو درب دارای 6 سبد می باشد. 

فریزر صندوقی قدیمی

فریزر صندوقی طرح قدیم

فریزرهای استیل در دو مدل سه درب، چهار درب و شش درب در دو نوع معمولی و خشک کن طراحی و تولید می شوند، و جهت نگهداری و فریزر کردن گوشت، مرغ، ماهی، میگو، بستنی و... در انواع فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مرغ فروشی ها، کله پزی ها مورد استفاده قرار می گیرند. جنس بدنه ی فریزر مرغ و ماهی از نوع استیل استنلس نگیر بسیار مقاوم می باشد. قیمت فریزرهای صندوقی طرح قدیم با توجه به ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد آن ها متفاوت می باشد.

فریزر صندوقی بدون برفک

دمای فریزر صندوقی بدن برفک قابل تنظیم بوده و در لیتراژهای مختلف 260 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 800 لیتری تولید می شود و دارای انواع تک درب و دو درب می باشد همان که پیش تر نیز اشاره شد این فریزرهای صندوقی صنعتی دارای ارتفاع کمی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و دلیل داشتن سیستم نوفراست دچار مشکل برفک زدگی نشده و مانع از مصرف بیش از حد انرژی مصرف انرژی برق میشود زیرا سیستم نوفراست بکار رفته شده در فریزر صندوقی مانع از برفک زدن دستگاه می شود. همچنین مشاهد قیمت فریزر صندوقی بدون برفک و کم مصرف با ما در ادامه مقاله همراه باشید .  

صنایع برودتی سردین کالا
فریزر صندوقی فروشگاهی

صنایع برودتی سردین کالا با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال همواره در خدمت شما مشتریان عزیزان می باشد، همواره می کوشد، تا به کارگیری از مرغوب ترین مواد اولیه بهترین فریزرهای خانگی (تک درب و دو درب) و فریزر صندوقی طرح قدیم (استیل) را طراحی و تولید کنند.

فریزر صندوقی سردین کالا

آدرس سایت: sardinkala.ir    تلفن تماس: 09128914832

فریزر صندوقی صنایع برودتی ونوس

فریزر 500 لیتر

صنایع برودتی ونوس دارای سابقه ی کاری درخشان در زمینه ی طراحی و تولید بهترین فریزرهای صنعتی اعم از فریزر صندوقی فروشگاهی، فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی طرح قدیم با بهترین کیفیت، ظاهری زیبا و قیمتی مناسب جهت مصارف صنعتی و فروشگاهی سعی در جلب رضایت مشتریان دارد. فریزر صندوقی ونوس دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

آدرس سایت:  venusboroodat.com  تلفن : 09128399762  


منبع:https://www.rouydad24.ir/fa/news/289241/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A8%D9%87-%5B%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C%5D

یخچال ایستاده از کجا بخریم؟ (لیست قیمت بهمن 1400)

۳۳ بازديد

این یخچال ایستاده در اماکن تجاری بسیار پر کاربرد می باشد، درفروشگاه های مختلفی از جمله، سوپر مارکت، هایپر مارکت، لبنیاتی، فست فودی و رستوران ها و همینطور فروشگاه های زنجیراه ای کاربرد ی بوده و برای نگهداری از انواع نوشیدنی، سبزیجات و صیفی جات، خوراکی، نوشابه، آب معدنی و دلستر مورد استفاده قرار می گیرد.این دستگاه انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت.

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده تک درب

یخچال ایستاده تک درب که بیشتر به نام یخچال نوشابه یا یخچال نوشیدنی شناخته می شود و این یخچال ایستاده مغازه ای از شیشه های دوجداره ساخته شده که بسیار در مقابل شکستگی و ضربه مقاوم هستند وبه دلیل داشتن نورپردازی LED تمامی اجناس داخل یخچال سوپرمارکتی به خوبی قابل رویت و نمایش می باشد لازم به ذکر است که یخچال ویترینی با جنس بدنه ی استیل ضد زنگ تولید شده و قابلیت درج لوگو به صورت CNC را با توجه به سفارش مشتری است. برای راحتی و سهولت جابه جایی از چرخ هایی بسیارمستحکم در پایین دستگاه تعبیه شده است و برای جلوگیری از اتلاف از دما عایق بندی فوم در ساخت آن بکار رفته استانواع یخچال ایستاده تک درب براساس ابعاد:

  • یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی: این یخچال که با دارای ابعاد کوچکی است برای سوپر مارکت و مغازه های کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد البته با داشتن ابعاد کمی که دارد توانایی جا دادن انواع نوشیدنی و خوراکی را دارد.
  • یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی: این یخچال با داشتن قدرت کمپرسور 1.4 اسب بسیار پرقدرت و در عین حال کم مصرف بهترین گزینه برای سوپر مارکت شما با داشتن عایق بندی فوم پلی یورتان می باشد.
  • یخچال ایستاده تک درب 80 سانتی: یخچال صنعتی هشتاد سانتی دارای ویژگی هایی از قبیل جنس بدنه ی گالوانیزه، عایق بندی فوم، با امکان درج لوگوی CNC به نام تجاری و یا فروشگاه شما برای انواع فروشگاه مناسب می باشد.

یخچال ایستاده دو درب 

یخچال ایستاده دو درب به دلیل انکه در در انواع و طرح های مختلف تولید می شود در بسیاری از فروشگاهی های مواد غذایی بکار برده می شود از جمله قصابی ها، قنادی ها، لبنیاتی ها، پروتئینی ها، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و...یخچال ایستاده مغازه در ابعاد مختلف 60 سانتی، 70 سانتی، 90 سانتی، 115 سانتی، 120 سانتی، 150 سانتی تولید می شود.جنس بدنه ی این یخچال دو درب یا از جنس گالانیزه بوده و یا از نوع استیل مرغوب می باشد که نسبت به رطوبت مقاوم می باشد .این دستگاه دارای قابلیت نصب استیکر یا برچسب را دارد بوده و در دو نوع تاجدار و بدون تاج قابل تولید و سفارش می باشد. از مزیت ها و ویژگی های این یخچال صنعتی ایستاده، عایق بندی حرارتی از نوع عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که مانع از هدر رفتن سرمای داخل یخچال می شود و دارای بودن سیستم نوفراست که مانع از برفک زدن دستگاه می شود و طبقاتی مقاوم و قابل جابجایی همچنین این یخچال فروشگاهی دو درب دارای دربی از جنس شیشه مقاوم سکوریت بوده و به صورت مگنتی می باشد و بسیار مقاوم در برابر ضربه بوده و نشکن است .

یخچال ایستاده سه درب 

یخچال ایستاده سه درب اغلب دارای در ابعاد استاندارد دو متر تولید می شود و عموما گزینه بسیار خوبی برای استفاده در رستوران ها، هایپر مارکت ها، سوپر مارکت ها، لبنیاتی و فروشگاه های بزرگ می باشد . این یخچال در دو نوع یک طرف نما و دو طرف نما این دستگاه مجهز به دو نوع سیستم سرمایشی بوده از جمله رادیات و نوفراست می باشد. جنس بدنه ی این یخچال فروشگاهی به دو صورت گالوانیزه و استیل قابل تولید می باشد و دارای عایق بندی تزریقی فوم پلی یورتان می باشد که این موضوع مانع از هیچگونه اتلاف دما از طریق بدنه ی یخچال می باشد. قدرت موتور این یخچال نسبت به سایر یخچال های ایستاده بیشتر بوده و دارای قدرت ¾ اسب بخار می باشد.همچنین شیشه ی به کار رفته شده در این یخچال های ایستاده صنعتی سه درب از جنس شیشه بوده از بهترین برند ( سکوریت نشکن) می باشد . و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد. 

یخچال کبابی

یخچال کبابی از تجهیزات مهم و پرکاربرد برای نگهداری مواد غذایی و حفظ کیفیت گوشت در آشپزخانه های صنعتی مانند رستوران ها، هتل ها و کبابی ها، فروشگاه های عرضه ی مواد غذایی محسوب می شوند. این نوع از یخچال های ویترینی در دو مدل 4 درب و 6 درب به صورت یک طرف نما و دو طرف نما تولید و طراحی می شوند. جنس بدنه استیل و نوع عایق بندی این گونه از یخچال مغازه از نوع تزریقی فوم پلی یورتان و طرح های متنوع می باشد. کمپرسور به کار گرفته شده، در این یخچال دارای ظرفیت 4/3 اسب بخار و سیستم دیفراست که برای جلوگیری از برفک زدن مورد استفاده قرار می گیرد.

 یخچال قصابی

یخچال قصابی طلایی

یخچال های قصابی به عنوان یکی از مهم ترین تجهیزات فروشگاه های قصابی و سوپر گوشت ها می باشد. در طراحی یخچال های گوشت از بهترین مواد اولیه و متریال های اولیه و بالاترین قدرت کمپرسور طراحی و تولید می شوند. باید کمپرسور یخچال به گونه ای باشد، که بتواند در کوتاه ترین زمان دمای گوشت را پایین بیاورد، و دما را ثابت نگه دارد، تا از فاسد شدن گوشت جلوگیری کنید. یخچال قصابی در مدل های مختلف به صورت لاشه آویز و انبار داری تولید می شود. از نوع انبار داری این یخچال ویترینی گوشت برای نگه داری حجم زیاد گوشت، از یخچال لاشه آویز برای نگه داری تکه های بزرگ و کامل گوشت استفاده می شود. جنس بدنه این محصول از جنس تمام استیل نگیر ضدزنگ و ضد خش، شیشه سکورت نشکن و طبقات استیل و یا شیشه ای قابلیت نصب لوگو به صورت CNC را نیز دارند. نوع دیگری یخچال گوشت، یخچال جزیره قصابی و دیگری یخچال ایستاده دو متری و یک نیم متری می باشد، که به 3 درب و 6 درب قابل ساخت و تولید می باشد.

خرید یخچال ایستاده صنایع برودتی ونوس

یخچال ایستاده پشت بسته

صنایع برودتی ونوس تولید کننده ی در یخچال ایستاده (تک درب تا شش درب) و در ابعاد 60، 70، 90، 120 و 200 سانتی می باشد. این مجموعه با به کارگیری از بهترین و به روز ترین دستگاه ها و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه توانسته است محصولاتی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مطابق با نیاز مشتریان تولید کند. قبل از خرید یخچال ایستاده حتما به مواردی از قبیل ابعاد خارجی، تعداد و جنس درب ها، ظرفیت داخل یخچال، نوع کاربرد یخچال، طبقات یخچال و... توجه کنید، و با توجه به نوع استفاده خود یخچال مناسبی را انتخاب کنید.

آدرس سایت: venusboroodat.com  تلفن تماس: 09128399762
منبع: http://tadbir24.ir/fa/news/123150/

بهترین گل و گیاه ها مناسب بالکن

۳۵ بازديد

به بالکن های منازل خود نگاه کنید، چند درصد از آن ها یک فضای زیبا برای آپارتمان به وجود آورده اند؟ امروزه تراس آپارتمان ها محلی برای انبار وسیله های قدیمی خانه ها شده، و این جریان می تواند آزار دهنده باشد. در این مقاله شما را با بهترین گیاهان مناسب بالکن و تراس از جمله شمالی و جنوبی آشنا کنیم.

آیا بالکن های کوچک هم می توانند به مکانی پر از گیاه و زیبا تبدیل شوند؟!

بله، چون مهم نیست تراس آپارتمان شما چند متر می باشد، شمالی یا جنوبی بودن تراس شما اهمیت چندانی ندارد. تنها کافیست بدانید، چه گل هایی برای تراس شما مناسب می باشد. پس می توانید با شناخت گیاهان و گل هایی که مناسب تراس شما هستند، می توانید بالکن خود را به یک باغچه سرسبز و پرگل تبدیل کنید.

استفاده از گل ها و گیاهان زیبا جهت تزیین و دکوراسیون بالکن ها، تراس و ایوان علاوه زیبایی تراس یا بالکن شما باعث عدم دید و اشراف همسایگان در آپارتمان های روبروی ساختمان خواهد شد. در صورتی که فضایی که در اختیار دارید، محدود می باشد، می توانید از المان هایی متناسب با فضای در اختیار انتخاب کنید. زمانی که صحبت از استفاده گل‎ های مناسب تراس می‌ شود، یعنی همه ی گل‌ ها و حتی درختچه‌ هایی که نسبت به شدت بالای نور و یا حتی کم (آپارتمان های جنوبی)، نوسانات دمایی، گرد و غبار و آلودگی و سایر عوامل محیطی مقاوم هستند. در این بخش قصد داریم، شما را با گل ها و گیاهانی آشنا کنیم، که برای هر تراس و بالکنی مناسب می باشند، و شما می‌ توانید با هر سایزی آن‌ ها را پرورش دهید، و از زیبایی بی‌ نظیر آن استفاده کنید.

گیاهان بالکنی چه شرایطی را باید تحمل کنند؟

  • گرمای زیاد

محیط تراس آپارتمان شما باید علاوه بر دریافت فراوان نور خورشید، بتواند گرمای خروجی از ساختمان را تحمل کند.

  • گرد و غبار و آلودگی

آن دسته از تراس هایی که رو به خیابان قرار گرفته اند، حتماً باید از گیاهان مقاوم به گرد و غبار و آلودگی هوا انتخاب و پرورش دهند.

  • نور زیاد

توجه داشته باشید، که در تراس های جنوبی میزان تابش نور خورشید بیشتر از مناطق شمالی می باشد. وجود این ویژگی برای گیاهان آفتاب پسند بسیار مناسب می باشد.

  • گلدان 

در این محوطه جهت تعدیل دمای گیاه در سرما و گرما بهتر است، از گلدان های سفالی و لعابی استفاده شود. 

گل ها و گیاهان مناسب برای انواع بالکن ها

برای انتخاب گل و گیاه مناسب بالکن و یا تراس خود اول از همه باید به این نکته ی مهم توجه داشته باشید، که بالکن شما شمالی است یا جنوبی. چون انتخاب گل و گیاه مناسب برای بالکن های شمالی محدودتر می باشد. 

گل های مناسب بالکن شمالی 

  • گل حنا 

  • گل گوشواره ای 

  • زبان در قفا و گل تورنیا

  • پیچ تلگرافی 

  • تمام گونه های بگونیا 

  • زنبق یا سوسن سفید

  • بنفشه 

  • نردبان بعقوب

در بالکن های جنوبی به دلیل وجود نور بیشتر دست شما بازتر می باشد.

گل های مناسب بالکن جنوبی 

  • گل کاغذی 

  • نیلوفر 

  • گل انارک

  • عشقه 

  • اقاقیا 

  • پیچ امین الدوله 

  • شمعدانی

گیاهان بالکنی مقاوم به سرما 

  • گل یخ 

  • شب بو معمولی 

  • نرگس 

  • خرزهره

گل اطلسی (Petunia)

گل اطلسی به عنوان یکی از محبوب ترین گل‌ های مناسب تراس می باشد، که در هر باری که شکوفه می زند، گل‌ های زیاد و رنگارنگی را دارد. در طول شب نیز می تواند عطر ملایمی را وارد فضا کند. آن دسته از گل هایی که رشد سریعی دارند، و به رنگ‌ های صورتی، ارغوانی، بنفش، قرمز یا سفید گل می‌ دهند. این دسته از گل ها برای رشد نیاز به نور خورشید و کود دارند، و نباید به آن زیاد آب داد.

شمعدانی (Geranium)

شمعدانی به عنوان یکی از بهترین گل‌ های مناسب تراس می باشد، که بوی بسیار خوبی دارد، و رشد این این گل فوق‌العاده سریع می باشد. این گل جهت رشد به نور و آب زیاد احتیاج دارد. گل‌ های آن به رنگ صورتی، قرمز، ارغوانی یا سفید می باشد.

بگونیا (Begonia)

بگونیا جزو گل‌ های بسیار زیبایی می باشند، که گل های آن به رنگ قرمز، صورتی، نارنجی، سفید و حتی طلایی می باشد. پوشش برگی قلبی شکل این گل باعث شده، که حتی بدون وجود گل نیز بسیار زیبا به نظر برسد. این گل مناسب آن دسته بالکن هایی می باشد، که نور کمی به خود می‌ گیرند. هم چنین جهت رشد نیاز به رطوبت (آبدهی منظم ولی نه زیاد) و کود دارند.

حنا یا کم حوصله (Inpatients)

گل حنا از آن دسته گل‌ های مناسب تراس با میزان نورگیری کم می باشد، که قطعاً با بعد از گذشت مدت زمانی کم عاشق آن خواهید شد. پس هر چقدر آن ها را نزدیک به هم بکارید، گل‌ های آن بلندتر خواهد شد. کل فصل تابستان و بهار را رشد می‌ کند، و باید هر روزانه به صورت منظم آب داده شوند.

گل شاه پسند (Verbena)

گل شاه پسند دارای رشد بسیار خوبی هستند، و ساقه ی آن‌ ها به خوبی رشد می‌ کند. می‌ توانید آن‌ ها را در گلدان‌ های آویز رشد داد، و دیوارهای شما بسیار زیبا و دیدنی می شوند. حتی می توانید آن ها را در گوشه ی تراس خود قرار دهید. این گل جزو آن دسته از گیاهان مقاومی می باشند، که در برابر نور شدید خورشید و کمبود آب نیز زنده می‌ مانند. سایز و رنگ گل‌ های آن بسیار متنوع می باشد.

  • گل‌ های داوودی (Chrysanthemum)

گل داوودی جزو گل‌ های بادوام و مقاوم در شرایط محیطی مختلف می باشد. کاشت این گل در گلدان یک راه بسیار مناسب جهت تنوع بخشیدن به فضای تراس خانه می باشد، چرا که رنگ های متنوع و زیبایی دارد. گل داوودی به عنوان یکی از گیاه های ملی کشور ژاپن شناخته می‌ شود، و بیشتر از 200 گونه شناخته شده دارد. 

  • میخک (Dianthus)

گل میخک

  • گل همیشه بهار (Marigolds)

این گل معمولاً در رنگ های زرد و نارنجی دیده می شود، فضای بالکن را به شدت زیبا و ایده آل می‌ کند، و مراقبت سختی هم ندارد. جهت رشد این گل ها باید در معرض نور کامل قرار بگیرد، و به صورت منظم آب بدهید، و از خاک غنی با زهکشی مناسب استفاده کنید.

  • بنفشه فرنگی یا بنفشه سه رنگ (Pansy) 

درختچه‌ ها و گل‌ های مخصوص تراس و بالکن

حتماً هنگام انتخاب گیاهان و گل‌ ها به این نکته توجه کنید، که تراس شما قابلیت تحمل چقدر وزن را دارند. به همین خاطر ممکن است، خرید گلدان‌ های سیمانی یا سفالی بزرگ مناسب نباشد. به خاطر وجود این مسئله از گلدان های پلاستیکی یا کاغذی استفاده کنید. حتماً باید میزان نور خورشید و رطوبت و دیگر عوامل را باید چک کنید.

  • گیاهان یکساله معطر و ادویه ای (Herbs)

گیاهان یکساله معطر و ادویه ای جزو گیاهان همیشه تازه و معطر می باشند، و تقریباً فضای نسبتاً کمی را اشغال می‌ کنند. برای بالکن‌ هایی که نور خورشید زیادی به خود می‌ گیرند، می‌ توانید گیاهانی مثل آویشن، مریم گلی، رزماری و پیاز کوهی را بخرید.، و آن دسته از بالکن هایی که نور کمی می گیرند، می‌ توانید نعناع، جعفری، ترشک، شوید و گشنیز را نیز بکارید.

  • کالادیوم یا قلب مسیح یا فیل گوش (Caladium)

گل کالادیوم جزو گل های مناسب برای تراس می باشند، که برگ های آن به صورت قلبی شکل و برگ‌ های آن بند دار آن که ترکیبی از رنگ سبز، صورتی و رگه‌ های قرمز است، تشکیل شده است، و حتماً باید با توجه به جنس آن خریداری کنید، چون ارتفاع رشد متفاوتی دارند.

  • درختچه آندرومدا (Andromeda)

درختچه آندرومدا مختص مناطق نیمه گرمسیری تا معتدل می باشد، و برای رشد خود به خاک اسیدی نیاز دارند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید، که رسیدگی به گیاهان را فراموش می کنید، این درختچه گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. این گیاه پوشش گیاهی بسیار خوبی ایجاد می کند، و شکوفه‌ های آن صورتی رنگ می باشد، که در اواخر زمستان و اوایل بهار شروع می‌ شود.

  • درختچه آزالیا (Azalea)

درختچه آزالیا در مناطقی که بارندگی سالانه خوبی دارند، و تابستان‌ های مرطوب مناسب می باشد. از درختچه‌ هایی است، که گل‌‌ های زیادی می‌ دهد، و برای رشد نیاز به خاک مرطوب، نور نسبتاً کم خورشید و خاک اسیدی دارد.

  • درختچه گلدار بروگمانسیا یا سُرناگل (Brugmansia)

درختچه گلدار بروگمانسیا جزو درختچه‌ های همیشه سبز می باشد، که حتی در نواحی سرد نیز رشد آن بسیار راحت است. این درختچه دارای گل‌ هایی می باشند، که در شب بوی خوبی از خود متصاعد می‌ کنند. حتی می‌ توان در گلدان نیز رشد داد، و به آن ترومپت فرشته هم می‌ گویند.

  • درختچه بودلیا یا دم موشی یا بوته پروانه یا یاس بنفش تابستان (Buddleia)

درختچه بودلیا جزو درختچه بسیار زیبا می باشد، که می‌توان آن را در مناطق معتدل و گرمسیری پرورش داد، که بوته‌ های پروانه‌ ای پشمی دارد. خوشه‌ های افشان آن پر از گل می باشد، که تنوع رنگ بسیار زیادی دارد، از سفید تا قرمز و صورتی تا ارغوانی یا آبی که می‌ توان گونه‌ های قد کوتاه تا قد بلند آن را خریداری کرد. این درختچه‌ ها با گل‌ های مناسب تراس خود رشد بسیار سریعی دارد. به خاطر همین همیشه باید به کوددهی و هرس آن دقت کنید.

گل فضای بیرون

  • آجوگا (Ajuga)

آجوگا در محیط سایه نیز به خوبی رشد می‌ کنند، و نگران نباشید، که نور کافی به گیاهان شما نرسد. به این گیاه لبدیسی رونده یا خزنده نیز گفته می‌ شود، که با رنگ بسیار زیبای خود که نیاز به مراقبت کمی هم دارد، و جزو بهترین گزینه ها برای فضای بیرون می باشد. گل‌ های این گل در بهار به رنگ آبی، صورتی در است، و پوشش گیاهی بسیار خوبی دارد. بعضی گونه‌ ها هم گل‌ های ترکیبی به رنگ صورتی و نقره‌ ای دارند. ضمناً این گل‌ها یک ساله هستند.

  • گل سپر فارسی (Persian Shield)

گل سپر فارسی جزو آن دسته از گیاهانی هستند، که در هر شرایطی رشد می کنند. مثل نور زیاد یا کم خورشید، سرما و گرما، در باغچه یا به عنوان گل‌های مناسب تراس و یا به عبارتی گیاه نامیرا می‌ خواهید، این گیاه گزینه ی بسیار مناسبی می باشد.

گیاهی با گل‌ های بسیار زیبا و پر شاخ و برگ که بسیار مقاوم می باشد، و شاید زیباترین گلی می باشد، که تا به حال دیده‌ اید.

  • رز صحرایی یا بیابانی یا آدنوم (Desert Rose)

رز صحرایی جزو آن دسته از گل های بسیار زیبایی می باشند، که به شدت نسبت به خشکی و کمبود آب مقاوم می باشند. ظاهر این گیاه شبیه به یک بونسای با ساقه عمود و ضخیم همراه با شکوفه‌‌ های شعله گونه می باشد، که ساقه ی ضخیم آن به این خاطر می باشد، که مخزن نگهداری آب می باشد، و به همین دلیل هم مقاومت بالایی به خشکی دارد، و هم لازم نیست دائما به آن آب بدهید. ترکیب رز بیابانی با کاکتوس‌ها یا ساکولنت‌های نوک تیز بهترین گزینه به عنوان گل‌ های مناسب تراس نیز هستند.

گل‌ های پاییزی بالکن

گل‌ های مناسب تراس و بالکن که مناسب فصل پاییز باشند، عموماً گیاهان گلداری می باشند، که در فصل پاییز شکوفه می‌ کنند، تا دوره گلدهی آن تا فصل پاییز نیز می رسد. ضمناً این گیاهان باید بتوانند سرمای زمستان یا درجه حرارت پایین را تحمل کنند، و نیاز به نور زیاد و مستقیم خورشید نداشته‌ باشند.

بر این اساس گل‌ های مناسب تراس و بالکن در این بخش برای فصل پاییز عالی می باشند.

  • زنگ‌ های مرجانی یا Coral Bells

زنگ‌ های مرجانی جزو گل های بسیار مناسب باغچه و تراس می باشند. رنگ گل‌ ها و برگ‌ های آن بسیار متنوع و تقریباً نامیرا می باشند. ترکیب این دسته از گل‌ ها با گیاهانی مثل کدو و علف‌ های تزئینی بسیار عالی است. به طوری که می توانید تزئینات دیواری با تم پاییز نیز ترکیب کنید. این گل ها به رنگ های سفید، ارغوانی، قرمز، آبی و صورتی یافت می‌ شوند، و نیاز به نور زیاد خورشید و خاک اسیدی دارند.

  • اُگزالیس یا شبدر ایرلندی (Oxalis یا Shamrock)

اُگزالیس جزو گیاه های بسیار زیبا و چشم نواز می باشند. رشد این گیاه بسیار راحتی و در نور کم یا سایه کامل نیز رشد می‌ کنند. رنگ آن از ارغوانی، بنفش کم رنگ، گلبهی و سفید مایل به صورتی متغیر است. این گیاه نیاز به خاکی دارد، که زهکشی خوبی روی آن انجام شود.

  • سوسن چشم سیاه (Black-Eyed Susan)

سوسن چشم سیاه جزو گل های مناسب فصل پاییز می باشد، که نوعی گل آفتاب گردان 2 ساله می باشد. گلدهی آن از اواسط تابستان شروع شده، و تا اواخر پاییز ادامه پیدا می کند. به راحتی می‌ توان با کاشت دانه آن را پرورش داد. این گیاه نیاز به خاکی دارد، که زهکشی خوبی روی آن انجام شود. رنگ این گل زرد طلایی و باید خاک آن مرطوب باشد، و به نور مستقیم خورشید احتیاج دارند.

گلخانه در تراس منزل

با توجه به گل‌ ها و درختچه‌ های بسیار زیبا و خاصی که در این قسمت به شما معرفی کردیم می‌ توانید به راحتی در تراس منزل خود گلخانه داشته‌ باشید، و مهم نیست، که چقدر فضای کمی در اختیار دارید، یا چقدر با اصول و تکنیک‌ های باغبانی آشنایی دارید، و یا چقدر شرایط محیطی سخت و نامناسبی برای رشد گیاهان و گل‌ ها در اختیار دارید. تهیه ی این گیاهان از گل فروشی‌ ها راحت و قیمت مناسبی هم دارند.

کاشت سبزیجات خانگی

یکی دیگر از گیاهان و گل های مخصوص تراس که می تواند ضمن افزایش سرسبزی و طراوت محیط خانه، تولید محصولی سالم را به همراه داشته باشد، کاشت انواع سبزی و صیفی در تراس خانه است. کاشت خانگی این سبزیجات راحت می باشد، و به امکانات و تجهیزات خاصی نیاز ندارد.
منبع: مجله والی

معرفی انواع دستگاه شیر سرد کن صنعتی

۳۶ بازديد

در دنیای امروزی شیر سرد کن ها کاربرد بسیار فراوانی برای نگهداری شیر و محصولات لبنی در اکثر دامداری ها، لبنیاتی ها، دامپروری و... در مدت زمان طولانی دارند که علاوه بر کارایی بالا و عمرمفیده، دارای قیمت مناسبی نیز هستند.

 

 

دستگاه شیر سرد کن استیل

شیر سردکن از فاسد شدن شیر جلوگیری می کند و سطح سلامت و کیفیت محصولات را بالا می برد تمامی فراورده های لبنی به صورت مستقیم و غیر مستقیم از شیر خام تولید شده و شیر خام به علت داشتن مقدار زیادی باکتری عمر کوتاهی دارد و باید به سرعت مورد استفاده و بهره برداری قرار بگیرد پس باید دمای نگهداری شیر مناسب بوده تا از فاسد شدن، بوگرفتن، تغییر رنگ جلوگیری نماید.همچنین از این دستگاه برای سرد کردن دوغ نیز استفاده می شود به همین سبب به این دستگاه دوغ سرد کن نیز می گویند.

 

 

انواع دستگاه شیر سردکن

شیر سرد کن ها از نظر کاربردی به دو دسته ی لبنیاتی و دامداری تقسیم می شوندو به صورت ۱۰۰ لیتری ۲۰۰ لیتری ۳۰۰ لیتری ۴۰۰ لیتری ۵۰۰ لیتری و ۷۰۰ لیتری و ۸۰۰ لیتری و ۱۰۰۰ لیتری تولاید می گردد. از نظر شکل ظاهری نیز مدل های مختلفی دارند.که در ادامه به بررسی کامل آنها خواهیم پرداخت.

 

  • شیرسردکن لبنیاتی

شیرسردکن های لبنیاتی نسبت به شیر سرد کن های دامداری نیاز به قدرت موتور کمتر می باشد و همچنین در ابعاد و لیتراژ متنوعی از جمله ۱۰۰،۲۰۰،۳۰۰،۵۰۰لیتری تولید و به بازار عرضه می شود جنس بدنه داخلی و بیرونی شیرسردکن های لبنیاتی از استیل استنلس با کیفیت بسیار بالا می باشد که غیر اکسید می باشد و ارزش غذایی شیر را بسیار بالا می برد.

مشخصات فنی شیر سردکن لبنیاتی

جنس بدنه: تمام استیل ۳۰۴

کمپرسور: کلترون ساخت کشور تایلند

قدرت کمپرسور: ۱ اسب بخار

جنس بدنه داخلی و بیرونی: استیل نگیر

عایق بندی: تزریق فوم از نوع پلی یورتان

جنس پرچ ها: فولادی

  • شیر سرد کن دامداری

یکی از اصلی و مهمترین تجهیزات دامداری ها برای تولید شیر به صورت مستقیم دستگاه شیر سرد کن می باشد که شیر خام به سرعت پس از جمع آوری از دام ها داخل این مخازن ریخته شده که با پایین آوردن دمای شیر از فاسد شدن شیر به شدت جلوگیری می نماید.

ساختار و تولید شیر سرد کن های دامداری به علت نگهداری شیر با حجم بالا نسبت به شیر سرد کن های لبنیاتی دارای لیتراژو ابعاد بیشتر از جمله ۵۰۰ لیتر ،۱۰۰۰لیتر ، ۲۰۰۰ لیتر می باشد که از جنس استیل استنلس ۳۰۴ ضد زنگ و ضد خش می باشد.قیمت شیر سرد کن دامداری به نسبت شیر سردکن لبنیاتی بیشتر بوده و علت آن حجم مخازن آن و داشتن تابلو برق برای تامین برق مصرفی سه فاز این دستگاه بوده است.

 

مشخصات فنی شیر سرد کن دو مخزن ۱۰۰۰ لیتر

جنس بدنه: استیل

نوع استیل: استیل ۳۰۴

نوع عایق: تزریق فوم

برق: تک فاز

همزن: دارد

نوع همزن: گیر بکسی

نوع ترموستات: دیجیتال

شکل ظاهری شیر سرد کن

 

 

 

شیرسردکن های دامداری و لبنیاتی به دو شکل استوانه ای و مکعبی و همچنین تک مخزن و دو مخزن به صورت تک موتور و دوموتور برای افزایش قدرت موتور تولید و به بازار عرضه می شود.

شیر سرد کن های دامداری و لبنیاتی دارای پایه چرخ دار برای سهولت در جا به جایی وهمچنین شیر تخلیه و همزن گیر بکسی که با چرخش مداوم از ته نشین شدن شیر جلوگیری می نماید.

برای افزایش قدرت همزن گیربکسی و به چرخش در آوردن آن یک دینام تعبیه شده تا به راحتی و به صورت مداوم شیر در حال چرخش باشد جنس کندانسور های شیر سرد کن چه دامداری و چه لبنیاتی تمام مس می باشد و قابل تعمیر می باشدو دارای ترموستات دیجیتال برای تنظیم دما می باشد که تا حد امکان با تنظیم دمای مناسب از فاسد شدن شیر جلوگیری می نماید.

 

  • شیر سرد کن استوانه ای
  • شیر سرد کن مکعبی

ویژگی های شیر سرد کن

جنس بدنه و همزن شیر سرد کن های صنعتی از نوع استیل ضد زنگ می باشد، تا در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی بدنه ی دستگاه بسیار مقاوم باشند. مخزن شیر سرد کن ها بر حسب نیاز شما در لیتراژهای مختلف (۲۰۰ تا ۱۰۰۰) لیتری طراحی و تولید می شوند، و معمولاً براساس ظرفیت مخزن موتورهایی با توان متفاوت در بدنه ی دستگاه استفاده می شود. در تولید شیر سرد کن ها از سیستم کندانسور و اواپراتور مخصوص برای سیستم سرمایشی استفاده می شود. اواپراتور دستگاه دارای لوله های مسی مخصوصی می باشد، که دور تا دور مخزن پیچیده شده است، با پایین رفتن دمای این لوله های مسی دمای مخزن کاهش می یابد، و همین مسئله باعث کاهش دمای شیر داخل دستگاه می شود. هم چنین نوع عایق بندی شیرسردکن های صنعتی از نوع فوم تزریقی با ضخامتی مناسب برای عایق بندی استفاده کرده است، تا هم بتواند میزان مصرف انرژی را کاهش دهد، و هم باعث طولانی تر شدن عمر موتور شود. کنترل و تنظیم دما این دستگاه توسط ترموستات دیجیتال انجام می شود، وجود این قطعه از ایجاد هزینه های اضافی در اثر مصرف انرژی جلوگیری می کند.

 

قیمت شیر سرد کن

قیمت شیر سردکن های فروشگاهی با توجه به گنجایش و حجم آن ها متفاوت می باشد. از دیگر قطعاتی که می توانند بر روی قیمت این دستگاه تأثیر گذار باشد، می توان به جنس بدنه، تعداد مخزن (تک مخزن و دو مخزن)، نوع موتور به کار گرفته شده و… اشاره کرد. توجه داشته باشید، که در تولید این دستگاه از موتورهای مختلفی استفاده می شود، به همین خاطر ممکن است، باعث اختلاف قیمت شود. پس هر چقدر قیمت موتور این دستگاه گران تر باشد، باعث می شود، تا عمر این دستگاه طولانی تر باشد، و از سمت دیگر می تواند کم ترین میزان انرژی را مصرف می کنند.

شیر سرد کن صنایع برودتی ریما سرما

 

 

صنایع برودتی ریما سرما یکی از بهترین تولیدکنندگان در زمینه ی انواع شیر سرد کن صنعتی می باشد. شیر سرد کن های صنایع برودتی ریما سرما در ظرفیت های مختلف (۲۰۰، ۳۰۰، ۵۰۰، ۱۰۰۰ لیتری) با تعداد مخزن های متفاوت (تک مخزن و دو مخزن) برای مصارف گوناگون طراحی و تولید می شوند. این مجموعه در تولید محصولات خود از بهترین قطعات و مواد اولیه استفاده می کنند، تا بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کند. تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی می باشند، و می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شیر سرد کن صنعتی سردین کالا

 

 

صنایع برودتی سردین کالا یکی از برجسته ترین تولید کنندگان شیر سرد کن های لبنیاتی مناسب برای استفاده صنعتی می باشد این مجموعه توانسته خود را به عنوان یکی از موفق ترین شرکتها تولیدی مطرح کند و جایگاه ویژه ای در میان تولیدکنندگان ایرانی داشته باشد.لازم به ذکر است که تمامی محصولات این مجموعه به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه شیر سرد کن صنایع ونوس برودت

 

 

گروه تولیدی صنعتی ونوس برودت سازنده انواع شیر سرد کن با بهترین متریال و تکنوژی های روز دنیا می باشد. همچنین صنایع سرمایشی ونس برودت با 25 سال سابقه در زمینه ساخت محصولات صنعتی تمامی دستگاه های خود را گارانتی وارانتی کرده ودر تمام استان ها و شهر های دور و نزدیک دارای خدمات می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه دراسرع وقت برای شما مشتریان گرامی فرستاده می شود. ازطریق معتبرترین و مطمئن ترین باربری ها به تمام استان ها و شهرستان ها در اسرع وقت ارسال می گردد.

منبع: http://fanooszagros.ir/?p=155403